دلیل آبی پوش نشدن این ستاره مشخص شد


دلیل آبی پوش نشدن این ستاره مشخص شد

مارکینیوش، کاپیتان پاری سن ژرمن، می‌گوید که باشگاه چلسی به جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی علاقمند بوده است. نوشته دلیل آبی پوش نشدن این ستاره مشخص شد...

دلیل آبی پوش نشدن این ستاره مشخص شد

مارکینیوش: PSG مانع انتقالم به چلسی شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵
دلیل آبی پوش نشدن این ستاره مشخص شد

مارکینیوش، کاپیتان پاری سن ژرمن، می‌گوید که باشگاه چلسی به جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی علاقمند بوده است.

دلیل آبی پوش نشدن این ستاره مشخص شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکینیوش بازیکن ۲۷ ساله نقشی کلیدی در تیم پرستاره مائوریسیو پوچتینو ایفا می‌کند و در عین بر بازو داشتن بازوبند کاپیتانی، هدایت خط دفاعی این تیم را نیز برعهده دارد.

مدیران چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مدافع میانی جدید بودند و مارکینیوش مدعی شده که یکی از گزینه‌های اصلی توماس توخل برای حضور در استمفوردبریج بوده اما پاری سن ژرمن حاضر به مذاکره بر سر این بازیکن نشده است.

مارکینیوش مدافع برزیلی در این باره به لو پاریزین گفت:

« کار حتی به ارائه پیشنهاد هم نرسید. در واقع پاری سن ژرمن بلافاصله مانع از انجام هرگونه مذاکره شد. این نشان دهنده اعتماد و ایمانی است که آنها به من دارند. این که باشگاهی مانند پی اس جی چنین اعتمادی به من دارد باعث افتخار است. این واقعیت که دیگر تیم‌ها به من علاقمند هستند یعنی من کارم را خوب انجام می‌دهم. چنین احساسی به من انگیزه می‌دهد تا ادامه دهم، در جلسات تمرینی با قدرت بیشتر ظاهر شوم و بهتر بازی کنم. پاریس و پی اس جی تنها چیزهایی هستند که به آنها فکر می‌کنم.»

چلسی همچنین برای جذب ژول کونده، مدافع میانی سویا، نیز در تابستان امسال تلاش کرد و در حالی که دو باشگاه روی مبلغ ۴۳ میلیون پوند به توافق رسیده بودند، باشگاه اسپانیایی مبلغ مدنظرش را تا ۶۷ میلیون پوند بالا برد و در نتیجه مدیران این باشگاه لندنی حاضر به پذیرش این شرایط نشدند.

با این حال مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا فصل را بدون حضور مدافع میانی جدید به خوبی آغاز کرد. شاگردان چلسی پس از گذشت ۹ بازی در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و از ابتدای فصل تا به حال تنها سه گل دریافت کرده‌اند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی