برترین‌های مسابقه فوتبال روی‌میز جام رسانه یزد معرفی شدند


برترین‌های مسابقه فوتبال روی‌میز جام رسانه یزد معرفی شدند

یزد- ایرنا- مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: نخستین دوره رقابت‌های فوتبال روی‌میز جام رسانه، ویژه کارکنان روابط عمومی‌ها و خبرنگاران مرکز استان برگزار شد و برترین‌ها مشخص و تجلیل شدند.

محمود حاجی‌حسینی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه با حضور ۱۶ تیم و ۳۲ نفر از ورزشکاران اداره های مختلف در سالن شهید صدوقی یزد به مدت یک روز برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت‌کننده ابتدا به صورت گروهی و دوره‌ای و در مرجله بعد تک‌حذفی با هم رقابت کردند و در پایان تیم مدیریت درمان تامین اجتماعی متشکل از محمدجواد دهقانی و جلال قاسمی در رده اول قرار گرفت.

این فعال ورزشی اظهار کرد: همچنین تیم ورزش و جوانان« ب » یزد متشکل از محسن نعمتی و مرتضی افخمی دوم شدند و عنوان سومی هم به تیم دیوان محاسبات متشکل از داود زارع و علیرضا ممتاز رسید.

حاجی‌حسینی بیان کرد: در پایان این رقابت ها با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و ورزشی به بازیکنان تیم‌های برتر لوح و هدایایی داده شد.

این رقابت‌ها از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد با همکاری هیات انجمن‌های ورزشی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط