نقش رسانه ها در توسعه کهگیلویه و بویراحمد ویژه دیده شود


نقش رسانه ها در توسعه کهگیلویه و بویراحمد ویژه دیده شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش و جایگاه رسانه ها در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه همه جانبه استان باید به طور ویژه دیده شود.

به گزارش ایرنا ، عبدالعزیز تقی‌ زاده روز سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: جایگاه اصحاب رسانه در استان باید نمود بیشتری پیدا کند زیرا که این قشر تاکنون به آن ها توجه درخوری نشده و در واقع می توان گفت که مظلوم واقع شده اند.

وی افزود: رسانه ها در سختی ها و مشکلات پا به پای مسئولان قدم برداشته و با سختی های بسیاری در کار خود مواجهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجا که رسانه ها در عرصه های مختلف حضور فعالی برای اطلاع رسانی به مردم دارند لذا مسئولان باید بیش از پیش قدردان آن ها باشند.

تقی زاده تاکید کرد: ارتقای جایگاه اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد و بها دادن هر چه بیشتر به آنان به عنوان پل ارتباطی میان مردم و بدنه مدیریتی جامعه در دولت سیزدهم مد نظر است.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره ) ، مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور همواره بر بیان خدمات دولت و نظام از سوی رسانه ها تاکید ویژه ای دارند و این نکته باید از سوی رسانه های استان تحقق یابد.

در نشست شورای اداری امروز (سه شنبه) کهگیلویه و بویراحمد ، سید جواد هاشمی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار، احسان عسگری به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و عبدالعزیز تقی زاده به عنوان مدیرکل روابط عمومی استاندار معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس