تصاویر ناگوار از جنازه خانم وکیل در مشهد+ عکس و جزئیات


تصاویر ناگوار از جنازه خانم وکیل در مشهد+ عکس و جزئیات

جسد یک وکیل زن 39 ساله در باغی در اطراف مشهد کشف شد. علت فوت خانم وکیل جوان مشهدی هنوز مشخص نیست و اخبار رسمی قتل او را تائید یا تکذیب نکرده اند.

تصاویر ناگوار از جنازه خانم وکیل در مشهد+ عکس و جزئیات

به گزارش راهبرد معاصر، خبر به قتل رسیدن خانم وکیل جوان مشهدی در حالی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که یکی از همکاران وی مدعی شده که سعیده محمدی به دست یکی از موکلان خود به قتل رسیده است. اما بررسی‌های قضایی هنوز به قتل رسیدن او را تائید یا تکذیب نکرده اند و اظهار قطعی و رسمی در مورد علت فوت این خانم وکیل جوان نشده است.

قاضی علی اکبر احمدی نژاد در خصوص فوت سعیده محمدی، وکیل دادگستری در مشهد اظهار کرد: در روز گذشته مورد فوتی گزارشی شده مبنی بر اینکه خانمی در باغ اجاره فوت کرده است و زمانی که نیروی انتظامی به محل وقوع حادثه حضور یافتند جسد در داخل استخر افتاده بود.

وی افزود: بعد از بررسی‌های لازم آثار ضرب و جرح جنایت در بدن او مشاهده نشد.



بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و نتیجه نهایی منوط به کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر است.

وی تاکید کرد: هنوز جنایی بودن این اتفاق محرز نشده است و در قالب مرگ مشکوک گزارش شده است.

عباس شیخ الاسلامی، حقوقدان و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار تصویر سعیده محمدی، عکس پایان نامه کارشناسی ارشد او و برخی پیام هایش نوشت: «خبر قتل دانشجوی سابق و همکار فعلی سرکار خانم سعیده محمدی همه همکاران و آشنایان را شوکه کرد. مرحومه از وکلای بسیار فعال، مهربان و با ادب بود. در غیاب پدر با سختی تا مقطع کارشناسی ارشد درس خواند. در آزمون سخت کانون مرکز قبول و پس از کارآموزی و اخذ پروانه ماه‌ها دنبال انتقال به کانون خراسان بود و من شاهد سختی‌های این مسیر نیز بودم.

اخیرا موفق به اخذ موافقت انتقال از کانون مرکز شد و درخواست خود را به کانون خراسان داد تا با خیال راحت بتواند تابلو بزند و بدون دغدغه در مشهد مشغول به وکالت شود و فکر می‌کرد از سختی‌ها عبور کرده است. ماه قبل از رساله کارشناسی ارشد خود دفاع کرد و من به عنوان داور رساله شاهد تلاش هایش بودم. اما قابل باور برای هیچ کس نبود که حال که می‌خواست ثمرات زحمات را ببیند، ظاهرا و بنا به گفته‌ها که باید صحت آن مورد تحقیق قرار گیرد ناجوانمردانه به دست موکلش به قتل برسد و جنازه اش در استخر باغی پیدا شد. در پیام‌های او در بالا، امید به آینده و معرفت موج می‌زند.

واقعا هم زندگی برای جوانان دارد سخت می‌شود و هم انجام حرفه وکالت که روز‌های سخت تری در انتظار دارد. خداوند رحمتش کند و به خانواده بزرگوارش صبر دهد. مسلما کانون وکلای و دادگستری خراسان پیگیر این موضوع خواهند بود. با مشخص شدن زوایای این موضوع حتما مطلبی در خصوص حمایت از وکلا و نیز راهکار‌های پیشگیری از آسیب این حرفه مقدس مطلبی خواهم نوشت».

شیخ الاسلامی همچنین تاکید کرد: هنوز زوایای پرونده و صحت و سقم آن مشخص نیست و موضوع تحت بررسی است.

تصاویر ناگوار از جنازه خانم وکیل در مشهد+ عکس و جزئیات

قتل خانم وکیل مشهدی در استخر یا کنار جاده

فرزانه صفری وکیل دادگستری در مورد قتل همکارش مدعی شد سعیده قربانی یکی از موکلانش شده است و قاتل از مشهد متواری شده است.

در همین حال مجتبی زاهدیان رئیس کانون وکلای خراسان در مورد این جنایت گفت: قتل در جای دیگری رخ داده و عامل یا عاملان جنایت جسد را به حاشیه شهر مشهد منتقل و رها کرده اند.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست که مقتول قربانی موکل یا مسائل خانوادگی شده است و انگیزه این جنایت هنوز مشخص نیست.

به گفته زاهدیان تحقیقات جنایی ادامه دارد و کانون وکلای خراسان هم پیگیر قتل همکارمان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس