دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم با حجم رایگان


دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم با حجم رایگان

قسمت 2 سریال نیسان آبی از ساعت 8 صبح چهارشنبه با لینک مستقیم و بالاترین کیفیت و جدید به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود در حلال دانلود است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام حلال دانلود، نیسان آبی مجموعه طنز نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور است.

دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

برای دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی با لینک مستقیم به انتهای مطلب مراجعه کنید.

فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را بهم ریخت.

زمان پخش نسخه دانلود سریال نیسان آبی

این مجموعه هر چهارشنبه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می شود.

جهت دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی

دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم با حجم رایگان

بازیگران قسمت دوم سریال نیسان آبی

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، گیتی قاسمی، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، بهشاد شریفیان، بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خواه، صفر کشکولی، کریم قربانی، ایمان صفا، آرش ظلی پور

حلال دانلود چگونه کار می کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیر قانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیر رسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر این سریال شما می‌توانید سریال های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال خاتون، سریال قبله عالم و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس