هوشیاری و اتحاد دنیای اسلام مانع موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود


هوشیاری و اتحاد دنیای اسلام مانع موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود

استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه عدم موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی در سایه بیداری و هشیاری دنیای اسلام محقق می‌شود، گفت: فرق اسلامی و کشورهای اسلامی به جای تأکید بر تفاوت‌ها باید بر اصول تأکید کرده و با بحث و گفت‌وگوی میان فرق مشکلات خود را حل کنند تا بستر پیشرفت برای تمامی ملت‌های آزاده جهان در سایه صلح و مَحبت فراهم شود.

میر امام، کارشناس معارفی حرم حضرت معصومه (س)، در رواق حضرت خدیجه (س) بابیان اینکه وجود پیامبر اکرم (ص) برای جهانیان مایه برکت و رحمت است، عنوان کرد: خداوند حضرت رسول را به پیامبری مبعوث کرد و با بعثت پیامبر اکرم (ص) تمام بشریت بر محور یکتاپرستی، عقیده واحد، اعتقاد به خداوند، پذیرش نبوت رسول خدا (ص) و ائمه معصوم (ع) و قبله واحد در زیر یک پرچم باهم متحد شدند.
کارشناس معارفی آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: تمامی فرق اسلامی در اصول دین با هم وحدت داشته و اختلاف آن‌ها تنها در فروع دین است.
وی با تأکید بر اینکه امروز زمان شیعه‌هراسی، سنی‌هراسی یا ایران‌هراسی نیست، بلکه امروز هراس ما باید از استکبار و صهیونیسم باشد، گفت: متأسفانه قدرت‌های استکباری و سلطه طلب به بهانه قومیت، رنگ، نژاد و حتی تفاوت‌های مذهبی و اختلاف قومیت‌ها در کشورهای اسلامی و در جهان به دنبال فتنه‌انگیزی بوده و با همین اختلاف‌افکنی ملت‌های جهان را استثمار می‌کنند.
میر امام با اشاره به اینکه عدم موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی در سایه بیداری و هشیاری دنیای اسلام محقق می‌شود، تصریح کرد: فرق اسلامی و کشورهای اسلامی به جای تأکید بر تفاوت‌ها باید بر اصول تأکید کرده و با بحث و گفت‌وگوی میان فرق مشکلات خود را حل کنند تا بستر پیشرفت برای تمامی ملت‌های آزاده جهان در سایه صلح و مَحبت فراهم شود.
وی بابیان اینکه نسل جوانان باید درک کنند که آمریکا به عنوان دوست ملت‌های منطقه و مسلمانان نبوده و نخواهد بود و مسائل منطقه باید توسط مردم حل و فصل شود، اظهار کرد: امروز فلسطین و قدس شریف مهم‌ترین موضوع جهان اسلام است و مسلمانان باید بر محور وحدت و اتحاد زمینه اخراج آمریکا و رژیم صهیونیستی را از منطقه فراهم کنند.
استاد حوزه علمیه خواهران با تأکید بر اینکه فلسطین باید به دست فلسطینی‌ها و مسلمانان همین منطقه آزاد شود، گفت: دشمن با تأکید بر تفاوت‌ها به دنبال فتنه‌انگیزی و استثمار ملت‌ها است و کشور افغانستان در این زمینه نمونه مهم عبرت و درس برای مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان ست.
میر امام با اشاره به اینکه در کشور افغانستان متأسفانه برتری‌جویی و قومیت گرایی موجب عقب‌ماندگی این کشور شده است، افزود: حضور آمریکا در افغانستان به بهانه ایجاد صلح و مبارزه با تروریسم نه تنها نتوانست زمینه توسعه و پیشرفت این کشور را فراهم کند بلکه این کشور با حضور نیروی‌های آمریکایی نسبت به قبل عقب‌مانده‌تر شده است.
وی یادآور شد: مسلمانان طبق رهنمودهای قرآن کریم باید نسبت به یکدیگر بارحمت و عطوفت رفتار کرده و «رحماءبینهم» باشند و نسبت به دشمنان سخت‌گیر باشند؛ در حالی که امروز قدرت‌های سلطه طلب این معادله را در کشورهای اسلامی معکوس کرده و ملت‌های مسلمان با دشمنان دوست و نسبت به یکدیگر سخت‌گیر و انتقام جو هستند که همین مطلب موجب شعله‌ور شدن آتش جنگ در کشورهای اسلامی و عقب‌ماندگی آن‌ها و ریختن خون افراد بی‌گناه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی