آموزش استفاده از کیف پول تراست ولت برای نگه‌داری امن ارز دیجیتال


آموزش استفاده از کیف پول تراست ولت برای نگه‌داری امن ارز دیجیتال

به‌نظر شما بهترین اپلیکیشن کیف پول دیجیتال برای نگه‌داری رمزارزها کدام است؟ کیف پولی که استفاده از آن ساده و امن باشد و از ارز‌های دیجیتال زیادی نیز پشتیبانی کند. در این ویدئو زومیت، یکی از محبوبترین ولت‌های ارز دیجیتال یعنی تراست و نحوه استفاده از آن را بررسی می‌کنیم.

ایده‌ فرستادن پول از این سر دنیا به آن سر دنیا با پرداخت کمترین کارمزد آن‌هم، تنها در چند دقیقه و بدون نیاز به بدون هیچ واسطه‌ای ایده‌ای انقلابی است. ما در عصری زندگی می‌کنیم که ارزهای دیجیتال به‌لطف تکنولوژی بلاک چین، این امکان را فراهم کرده است که هر شخص به‌طور مستقیم بتواند به شخصی دیگر با صرف کمترین هزینه و تقریبا به‌صورت آنی پول انتقال دهد.

حال، سؤال این است: این ارز‌های دیجیتال را کجا می‌توان به‌صورت امن نگه داشت؟ برای این منظور چندین راه مختلف وجود دارد. زمانی که رمزارزی را از صرافی ارز دیجیتال می‌خرید، امن‌ترین گزینه این است که آن رمزارز را به خارج از صرافی انتقال دهید و کنترل دارایی‌ها را کاملا در‌اختیار خود داشته باشید. بهترین گزینه در این راه استفاده از کیف‌ پول‌های دیجیتالی است.

در میان کیف پول‌های متعددی که در این زمینه وجود دارند، تراست ولت توانسته با جذب بیش از ۵ میلیون کاربر و پشتیبانی بیش از ۱ میلیون رمزارز و بلاک چین و دارایی، به یکی از محبوب‌ترین ولت‌های رمزارز تبدیل شود. برای آشنایی بیشتر با تراست ولت در‌ادامه همراه معرفی و آموزش ویدئویی زومیت باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

تراست ولت رایگان است و می‌توانید آن‌ را از گوگل پلی یا اپ استور یا به‌صورت مستقیم از سایت تراست ولت دانلود کنید. کاربرانی که نسخه سیستم‌عامل گوشی‌ آن‌ها جدیدتر از اندروید ۵ یا آی‌اواس ۱۰ است، می‌توانند به‌راحتی از این اپلیکیشن استفاده کنند.

شما کاربران زومیت از کدام کیف پول برای نگه‌داری ارز‌های دیجیتال استفاده می‌کنید؟

آموزش استفاده از کیف پول تراست ولت برای نگه‌داری امن ارز دیجیتال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد