توکن اسکویید گیم (SGT) چیست و چگونه آن را بخریم؟!


توکن اسکویید گیم (SGT) چیست و چگونه آن را بخریم؟!

شاید این روزها کسی نباشد که درباره سریال بازی مرکب یا اسکویید گیم؛ چیزی نشنیده باشد! یک مینی سریال آسیایی بسیار جذاب که چند وقتی است به پربیننده‌ترین سریال تاریخ نت فلیکس تبدیل شده و سود سرشار 900 میلیون دلاری را برای نت فلیکس به ارمغان آورده است. اما در اینجا نمی‌خواهیم در مورد این سریال صحبت کنیم. قصد داریم شما را به آشنایی با توکن و رمز ارز...

شاید این روزها کسی نباشد که درباره سریال بازی مرکب یا اسکویید گیم؛ چیزی نشنیده باشد! یک مینی سریال آسیایی بسیار جذاب که چند وقتی است به پربیننده‌ترین سریال تاریخ نت فلیکس تبدیل شده و سود سرشار 900 میلیون دلاری را برای نت فلیکس به ارمغان آورده است.

اما در اینجا نمی‌خواهیم در مورد این سریال صحبت کنیم. قصد داریم شما را به آشنایی با توکن و رمز ارز این سریال دعوت کنیم. بله، توکن اسکویید گیم یا Squid Game Token به تازگی وارد بازار رمز ارزها شده و با نام SGT در این بازار بزرگ حضور پیدا کرده است.

خب برای شناخت بیشتر این توکن با مزه و البته هیجان انگیز، راهی جز سر زدن به سایت اصلی آن نداریم.

توکن اسکویید گیم (SGT) چیست و چگونه آن را بخریم؟!

بازی کنید و اتریوم ببرید!

در صفحه رسمی این توکن، آمده است که شما می‌توانید با انجام بازی مرکب، جوایز ارزشمندی را برنده شوید! نکته جالب اینجاست که قادر هستید با انجام بازی یا خرید و نگهداری توکن اسکویید، اتریوم ببرید؛ بله همان بازی چراغ قرمز، چراغ سبز!

در توضیحات این بازی و البته توکن بازی مرکب آمده است که اسکویید گیم؛ یک توکن مبتنی بر پلتفرم بایننس اسمارت چین است که به طور خودکار اقدام به پرداخت پاداش می‌کند! شما می‌توانید با خرید این توکن و نگهداری آن در کیف پول‌های رسمی و معتبر، اتریوم جایزه ببرید!

همچنین در قسمت توضیحات آمده است در صورتی که شما بتوانید بازی را به اتمام برسانید، جایزه ویژه و بزرگ نیز به شما خواهد رسید. در واقع شما با خرید این توکن و هولدکردن آن؛ سود خواهید کرد!

این توکن در 21 اکتبر سال 2021 عرضه شده است؛ میزان کل واحدهای توکن اسکویید گیم برابر 100.000.000.000 عدد است.

توکن اسکویید گیم (SGT) چیست و چگونه آن را بخریم؟!

توضیحات در مورد توکن اسکویید گیم

شرکت کنندگان می‌توانند با انجام بازی، جوایز ارزشمندی را ببرند!اعضا حق دارند هر هفته و هر روز در ساعات مشخصی در بازی ها شرکت کرده و جوایزی دریافت کنند.با خرید توکن اسکویید، به راحتی اتریوم دریافت کنید!

توکنومیک اسکویید گیم

7 درصد پاداش به هولدرها

خریداران این توکن به طور منظم و دقیق در زمان‌های خاصی، با نرخ حدودی 7 درصد اتریوم هدیه می‌گیرند!

4 درصد هزینه بازاریابی کیف پول

چهار درصد از مالیات اخذ شده برای بازاریابی و تبلیغات آتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت تا اطمینان حاصل شود که تیم توسعه این بازی به جذب سرمایه گذاران ادامه خواهد داد.

4 درصد برای استخر نقدینگی

به منظور حفظ عملکرد قیمت و شرایط توکن، 4 درصد از هر تراکنش به استخر نقدینگی اختصاص خواهد یافت.

به طور کلی و بر اساس وایت پیپر منتشر شده در وبسایت رسمی این بازی؛ مالیات یا سیستم توکنومیک آن 15 درصد بوده که این مبلغ به جز کارمزد شبکه، از فروشندگان کسر خواهد شد.

تیم توسعه دهنده این توکن و یا بهتر بگوییم بازی؛ توانسته است از شرایط جامعه و موج ایجاد شده برای این سریال جذاب بهترین استفاده را برده و با ایده‌ای تقریبا جدید، افراد را برای انجام این بازی و دریافت جایزه‌ای ارزشمند ترغیب کند.

از کجا اسکویید گیم بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری توکن اسکویید گیم یا SGT کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید توکن اسکویید گیم را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به آریوا، شیبا فلوکی، ددی دوج، بیبی دوج، رینبو، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا