شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از 980 نفر عبور کرد


شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از 980 نفر عبور کرد

یاسوج- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت 2 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته به 981 نفر رسید.

پرویز یزدان پناه عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:از مجموع ۲۲۱ بیمار بستری در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ بیمار مبتلای قطعی و ۱۳ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانها خدمات درمانی دریافت می کنند.
وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۶ هزار و ۶۷۰ نفر تا کنون بهبود یافته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ۴۸۶ نمونه تست پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌ بویراحمد بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد: بیش از ۳۰ درصد افراد درگیر بیماری کرونا در استان دانش آموزان هستند که می طلبد در خصوص بازگشایی مدارس استان تجدید نظر شود.

وی ابراز داشت: از مجموع حدود ۲۰ شهر قرمز کشور ۲ شهر قرمز کهگیلویه و چرام در کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و این استان از لحاظ وضعیت کرونا شرایط خوبی ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: مدارس در شهرستان کهگیلویه به خاطر شرایط بد کرونایی تعطیل شدند و تا برگشتن به شرایط عادی تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: آمار فزاینده فوتی ها در استان نگران کننده است و همه دستگاه های اجرایی برای کنترل شرایط موجود باید پای کار بیایند.

یزدان پناه افزود: کسانیکه تاکنون واکسن نزده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون استان مراجعه کنند تا چنانچه گرفتار کرونا شوند شدت بیماری در آن‌ها کمتر، احتمال بستری کاهش یافته و مرگ و میر کرونا در استان به حداقل برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا