بیش از 740 هزار دز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد


بیش از 740 هزار دز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد

ایرنا-یاسوج- رییس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 965 هزار و 328 دُز واکسن از ابتدای شروع واکسیناسیون تحویل این استان شده که تا کنون افزون بر 740 هزار و 26 دُز واکسن به گروه های هدف تزریق شده است.

محسن رضاییان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۴۵۸ هزار و ۸۳۷ نفر دز اول، ۲۸۰ هزار و ۹۴۴ نفر دُز دوم و ۲۴۵ نفر هم دُز یادآور واکسن کرونا را در کهگیلویه و بویراحمد دریافت کرده اند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزارو ۸۸۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا را دریافت کردند که از این تعداد ۹۳۰ نفر دُز اول، یک هزار و ۹۳۵ نفر دُز دوم و ۱۸ نفر هم دُز یادآور را تزریق کرده اند.

رییس گروه بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمدن بیان کرد:هم اکنون ۲۲۳ هزار و ۳۶۲ دُز واکسن کرونا در این استان وجود دارد و بیشترین واکسن تزریقی در بین مردم کهگیلویه و بویراحمد از نوع سینوفارم چینی بوده است.

رضائیان عنوان کرد:از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون ۵۸۶ هزار و ۵۳۴ دُز واکسن سینوفارم، ۸۴ هزار و ۴۷۹ دُز واکسن برکت، ۵۸ هزار و ۲۰۵ دُز واکسن آسترازنکا و سایر واکسن‌ها را دریافت کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی