تیم اقتصادی قم نمره قبول می‌گیرد


تیم اقتصادی قم نمره قبول می‌گیرد

قم-ایرنا- استاندار قم در پاسخ به سوالی درباره نمره کارنامه تیم اقتصادی استانداری قم، بیان کرد: نمره واقعی را باید کارآفرینان و مردم استان بدهند ولی از نظر من نمره تیم اقتصادی قم قابل قبول است.

بهرام سرمست روز سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی از چندطرح صنعتی در جمع خبرنگاران، افزود: در طول دورانی که در جایگاه استاندار قم بودم با وجود شرایط تحریم و کرونایی با تعیین خطوط قرمز اجازه ندادیم یک واحد تولیدی تعطیل یا یک کارگر بیکار شود.

استاندار قم اضافه کرد: با برنامه ریزی های استانی هر هفته به صورت متوسط ۲ واحد تولیدی راکد به مدار تولید باز گشته است.

وی در ادامه ابراز داشت: امروز ۴ واحد صنعتی قم به بهره برداری رسید که ۲ واحد از آنها جزء واحدهای راکدی بود که امسال به مدار تولید بازگشته است.

استاندار قم تصریح کرد: همچنین ۲ واحد دیگر نیز جزء واحدهای موفق استانی بود که امروز طرح های توسعه ای آن برای افزایش ظرفیت های تولید و اشتغال به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: به بهره برداری از این ۴ واحد در مجموع ۲۲۰ نفر به ظرفیت اشتغال زایی استان قم افزوده شده است.

سرمست ادامه داد: در قالب سه شنبه های اقتصادی از نزدیک در جریان مشکلات واحدهای تولیدی قرار گرفته و نسبت به حل معضلات آنها دستور رسیدگی صادر می شود.

استاندار قم اضافه کرد: مجموعه مدیریت استان از طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی برای افزایش ظرفیت های تولیدی حمایت می کند.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی قم فراتر از ۸۰ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود دو هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان