تساوی پایان نبرد اسپانیول و بیلبائو


تساوی پایان نبرد اسپانیول و بیلبائو

تهران-ایرنا- نبرد تیم های میانه جدولی اسپانیول و بیلبائو دردومین دیدار هفته یازدهم لالیگا با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا؛ اسپانیول که درورزشگاه خانگی خود از اتلتیکو بیلبائو پذیرایی می کرد از امتیاز میزبانی، فقط برای کسب تساوی و یک امتیاز از آن سود برد.

در این دیدار که با نتیجه یک بریک تمام شد، «رائول د تومس» در دقیقه ۳۳ ازروی نقطه پنالتی، برای میزبان گلزنی کرد و «ایننکای ویلیامز» با گلزنی دردقیقه ۶۲ نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان «ویسنته مورنو» با کسب یک امتیازاز این دیدار ۱۴ امتیازی شده و با دوپله صعود در جایگاه دهم جدول رده بندی این رقابت ها ایستادند.

«مارسلینو گارسیا تورال» و تیمش نیز با کسب این تساوی، امتیازات شان به ۱۷ رسید و آنان نیز همانند حریف با دوپله صعود به رده هفتم این جدول نقل مکان کردند.

آلاوس در نخستین دیدار این هفته که پیش از این دیدار برگزار شد با نتیجه یک بر صفر مقابل الچه به برتری رسید. هم اکنون نیز دیدار تیم های ویارئال و کادیز در جریان است.

این رقابت ها امروز چهارشنبه، با برگزاری دیدارهای زیر ادامه می یابد:

مایورکا سویا

رایووایه کانو بارسلونا

بتیس والنسیا

رئال مادرید اوساسونا

سایر دیدارهای هفته یازدهم فردا (پنجشنبه) برگزار می شود.

تیم های رئال سوسیه داد، رئال مادرید، سویا و اتلتیکو مادرید درحال حاضر عناوین اول تا چهارم جدول رده بندی این مسابقات را در تصاحب خود دارند.

اما بارسلونا که شروع خوبی در این فصل نداشته است در آغاز این هفته با ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لالیگا است، رتبه ای که کارشناسان، منتقدان، پیشکسوتان، جوانان

و نوجوانان علاقه مند به آبی اناری ها به هیچ وجه از آن رضایت نداشته و تغییر را خواستار شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403