75.6 درصد جمعیت هدف شهرستان لردگان دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند


75.6 درصد جمعیت هدف شهرستان لردگان دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند

شهرکرد- ایرنا- فرماندار لردگان با اشاره به لزوم اجرای واکسیناسیون مقابله با ویروس کرونا گفت: تاکنون 75.6 درصد جمعیت هدف بالای 12 سال این شهرستان دُز نخست واکسن علیه ویروس کرونا را دریافت و تزریق کرده‌اند.

رضا بابامیر ساطحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: همچنین تاکنون ۴۵.۳ درصد جمعیت هدف شهرستان لردگان موفق به دریافت و تزریق دُز دوم واکسن علیه ویروس کرونا شده‌اند.

وی افزود: در مرحله نخست تزریق واکسن علیه ویروس کرونا در شهرستان لردگان ۹۸ هزار و ۷۱۸ نفر و در مرحله دوم تاکنون ۵۹ هزار و ۱۴۷نفر واکسن را دریافت و تزریق کردند.

بابامیر تصریح کرد: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به رده‌های سنی اعلام شده هستند و واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان لردگان علیه ویروس کرونا در ۳۳ مرکز شهری و روستایی واکسیناسیون این شهرستان از ساعت هشت تا ۲۰ در مراکز تجمیعی و ۸ تا ۱۴ در سایر مراکز در حال انجام است.

وی یادآور شد: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان لردگان براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

بابامیر توصیه کرد: واجدین شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزرق واکسن خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان لردگان ۱۳۰ هزار و ۴۹۶ نفر است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا سوم آبان‌ماه جاری ۲۳۴ هزار و ۲۴۹ نمونه تست مولکولی تشخیص کرونا در چهارمحال و بختیاری گرفته شد که براساس آن ۸۲ هزار و ۵۵۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شده است.

همچنین از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا ۷۶ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری دُز نخست و ۴۹ درصد دُز دوم این واکسن را دریافت و تزریق کرده‌اند.

لردگان در ۱۷۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !