جاده های خراسان شمالی بارانی و لغزنده است


جاده های خراسان شمالی بارانی و لغزنده است

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: بارش باران سبب لغزندگی سطح جاده ها در محورهای مختلف استان شده است از این رو رانندگان باید با احتیاط برانند.

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون رانندگان عبوری از محور گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه و نیز گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین با لغزندگی جاده روبه رو هستند.

وی گفت: معمولا در نخستین بارندگی ها، لغزندگی سطح جاده زیاد است و ممکن است سبب غافلگیری رانندگان شود از این رو نیاز است تا کاربران جاده احتیاط لازم را داشته باشند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از رانندگان انتظار می رود از شتاب زدگی خودداری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بارش باران پراکنده در محورهای استان گزارش شده است و با توجه به پیش بینی و هشدار هواشناسی در زمینه کاهش دما، از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: رانندگان در صورت سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

با توجه به هشدار هواشناسی خراسان شمالی نسبت به کاهش محسوس دمای هوا و احتمال بارش برف، اعضای مدیریت بحران استان خراسان شمالی به حالت آماده باش درآمده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید