25 هزار لیتر گازوییل قاچاق درقم کشف شد


25 هزار لیتر گازوییل قاچاق درقم کشف شد

قم - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: در بازرسی از یک شرکت تولیدی در قم بیش از 25 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، مهدی ریاضی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین اخبار واصله مبنی بر نگهداری فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوییل در یکی از شرکت‌های تولید بتُن به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: پس از بازدید و بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۲۵ هزار و ۲۰۰ لیتر فرآورده نفتی از نوع گازوییل بر مبنای فوب خلیج فارس به ارزش ۲ میلیارد و ۶۶۹ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۶۰۰ ریال را به ظن قاچاق کشف و سپس مراتب جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلف‌های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار، استماع اظهارها و دفاعیه‌های متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، شعبه اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته و شرکت را علاوه بر ضبط محموله سوخت مکشوفه قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۷۷ میلیون و ۳۸ هزار و ۴۰۰ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: محموله گازوییل مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف، به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تحویل داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا