75 درصد جایگاه‌های عرضه بنزین در کرمانشاه فعال شدند


75 درصد جایگاه‌های عرضه بنزین در کرمانشاه فعال شدند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه اعلام کرد که 75 درصد جایگاه‌های سوخت استان فعال هستند و روند سوخت رسانی به خودروها در آنها جریان دارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، به دلیل اخلال در سیستم کارت سوخت، روند سوخت رسانی از عصر سه‌شنبه (دیروز) در جایگاه‌های سوخت کشور مختل و استفاده از بنزین با نرخ یک هزار و ۵۰۰ تومان متوقف شد.

به دنبال این اختلال، جایگاه‌های توزیع بنزین به صورت دستی مجددا فعال شده و توزیع سوخت با نرخ هر لیتر سه هزار تومان انجام شد.

در کرمانشاه نیز ۱۶۰ جایگاه سوخت وجود دارد که بنابر اعلام مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده های نفتی این استان، اکنون ۷۵ درصد جایگاه‌ها به صورت دستی فعال هستند.

«فریدون یاسمی» در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال ایجاد این مشکل سراسری فعالیت تمام جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه هم برای ساعاتی به صورت کامل متوقف شدند.

وی اعلام کرد: اکنون هیچ مشکلی برای تامین بنزین جایگاه ها وجود ندارند و بنزین مورد نیاز مردم به صورت مستمر تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در رابطه با جایگاه های عرضه گاز نیز گفت: هیچ اخلالی در روند فعالیت این جایگاه های ایجاد نشده و کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

یاسمی توضیح داد: مشکل ایجاد شده در سیستم توزیع بنزین با استفاده از کارت سوخت یک مشکل سراسری است و به محض برطرف شدن مشکل در سطح ملی در استان کرمانشاه نیز این مشکل رفع خواهد شد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا از سطح شهر کرمانشاه، عصر و شب گذشته بخاطر اخلال در روند سوخت رسانی، جایگاه های سوخت با ازدحام خودروها روبه رو شدند که این ازدحام تقریبا تا نیمه های شب ادامه داشت اما از صبح امروز ازدحام در جایگاه ها به حالت عادی بازگشته است.

برخی از جایگاه های سوخت کرمانشاه که دستگاه های پمپاژ جدید نصب کرده اند هنوز نتوانسته اند آنها را به صورت دستی فعال کنند و تنها دستگاه های قدیمی تر فعال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت