شناسایی 231 ابتلای جدید به بیماری کرونا در اصفهان / 265 بیمار تحت مراقبت شدید


شناسایی 231 ابتلای جدید به بیماری کرونا در اصفهان / 265 بیمار تحت مراقبت شدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی شدن 231 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

نورالدین سلطانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در شبانه روزگذشته تعداد 823 نفر مشکوک به ویروس کرونا برای انجام تست به مراکز درمانی مراجعه کردند که تست 231 نفر آنها مثبت به کووید 19 بوده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد بیمار جدید کرونایی شناسایی شده 217 نفر با علائم بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی تعداد 206 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شدند و لازم است تا دوران قرنطینه را در منزل سپری کنند.

نورالدین سلطانیان در خصوص آمار مبتلایان کرونا در استان توضیح داد: در حال حاضر یک هزار و 277 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که متاسفانه از این تعداد 265 بیمار بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سیو ها تحت مراقبت و نگهداری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا گفت: طی شبانه روز گذشته تعداد 19 بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست دادند که از این تعداد 12 نفر مثبت به کرونا اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن