رسانه عنصری اثرگذار در جهت‌دهی افکار عمومی مردم است


رسانه عنصری اثرگذار در جهت‌دهی افکار عمومی مردم است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: رسانه عنصری اثرگذار در آگاه سازی مردم و جهت دهی افکار عمومی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اکبرزاده، پنجم آبان ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ناحیه مقاومت بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه از زمانی که اجتماع در این دنیا به وجود آمده است، رسانه نیز به صورت‌های مختلفی نقش آفرین بود، اظهار کرد: ائمه، خلفا و... نیز از طریق رسانه صحبت‌ها و برنامه‌های خود را به مردم منعکس می‌کردند اما در دوره‌های مختلف تاریخی شکل‌های متفاوتی نیز از رسانه در جامعه وجود داشته است.

وی با بیان اینکه حضور رسانه در طول تاریخ نشان دهنده اهمیت آن است، بیان کرد: در جامعه کنونی رسانه و مطبوعات هستند که سمت و سوی جامعه و افکار عمومی را هدایت می‌کنند و اگر فعالان رسانه‌ای دارای تعهد به نظام نباشند به انقلاب و نظام اسلامی آسیب وارد می‌شود.

حجت‌الاسلام اکبرزاده با بیان اینکه استکبار جهانی هرگاه تصمیم به شروع کاری را دارد نخست از رسانه‌ها شروع می‌کند و رسانه‌ها بسترهای لازم را برای آنها آماده می‌کنند، ادامه داد: اگر نگرانی و ناراحتی در کشور اتفاق می‌افتد تا زمانی که رسانه‌ها فضا را آرام نکنند، جو آرامش خود را به دست نمی‌آورد که از همین جهت نیاز است به این موضوع توجه بیشتری شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بجنورد با بیان اینکه رسانه از زمان ناصرالدین شاه وارد کشور شد، افزود: ۱۰۰ سال سابقه مطبوعات در کشور داریم و باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور به خوبی بهره‌مند شویم.

وی با تأکید براینکه رسانه عنصری اثرگذار در بین مردم است، ادامه داد: امید آفرینی و آگاه سازی در بین مردم جامعه از وظایف بسیار مهم رسانه‌ها است و تنها راه مقابله با نظام استکباری در جنگ نرم نیز همین مسئله است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر