آموزش در صنایع بر حسب نیازها باشد


آموزش در صنایع بر حسب نیازها باشد

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان زنجان گفت: آموزش‌ها باید در راستای تقاضای روز صنایع و با توجه به سیاست‌های شورای مهارت استان انجام شود.

محمدرضا انصاری ظهر امروز (۵ آبان‌ماه) در بازدید از شرکت مینوی خرم‌دره با تاکید بر توسعه و ایجاد مراکز آموزشی جوار و بین‌کارگاهی بر توسعه‌ فرهنگ مهارت‌آموزی برای شاغلان واحدهای صنفی فعال در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی از مهم‌ترین مولفه‌های رونق تولید و افزایش بهره‌وری در جامعه است، اظهار کرد: آموزش‌های تئوری در کنار آموزش‌های مهارتی به کارکنان ماهر، موجب تغییر رفتار و اثربخشی بهتر آن‌ها می‌شود و اگر این مهارت‌ها به صورت نیازسنجی دقیق و درست احصا شده و به نیروی کار شاغل در صنعت آموزش داده شود، بهره‌وری عمومی در کشور روی خواهد داد.

انصاری با تاکید بر ضرورت اهتمام واحدهای تولیدی به این‌ موضوع مهم، یادآور شد: توسعه و ایجاد مراکز کارآموزی و آموزشی جوار و بین‌کارگاهی پشتوانه مناسبی جهت ارتقای مهارت شاغلان برای صاحبان صنایع فراهم خواهد کرد.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه صنایع در توسعه اقتصادی کشور نقش کلیدی دارند، متذکر شد: نقش آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در تحقق این مسیر نیز کم‌رنگ نیست و آموزش‌ها باید در راستای تقاضای روز صنایع و با توجه به سیاست‌های شورای مهارت استان انجام شود.

انصاری با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مراکز آموزشی، در خصوص سیاست سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای ایجاد روابط صمیمانه و نزدیک با صنایع تاکید کرده و هدف از این ارتباط را ارائه آموزش‌های مهارتی با بالاترین سطح کیفیت و رساندن سطح آموزشی کارکنان بخش خصوصی به بالاترین سطوح ممکن بیان کرد.

در ادامه این بازدید نیز مدیرعامل شرکت مینو خرم‌دره، عنوان کرد: شرکت صنعتی مینو در سال ۱۳۵۱ در زمینی ۵۴ هکتاری احداث و در سال ۱۳۵۴ تولید محصولات خود را آغاز کرده و در حال حاضر نیز بزرگ‌ترین تولیدکننده بیسکویت در ایران با چهار خط تولید است.

محمدتقی قلندرلکی با یادآوری اینکه روزانه حدود ۲۲۰ تن بیسکویت، از خانواده ساقه طلایی در این شرکت تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه‌ بر آن، خطوط دیگری از جمله آبنبات، شیرینی، پفک و بستنی زمستانی در حال تولید است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط