برگزای دوره فضای مجازی و رسانه در کانون امام حسین(ع)


برگزای دوره فضای مجازی و رسانه در کانون امام حسین(ع)

صمدیه گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسین(علیه السلام) دوره تربیت نوجوان در فضای مجازی و رسانه را روزهای زوج در محل کانون برگزار می‌کند.

سجاد صمدیه مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(علیه السلام) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با بیان اینکه عصری که در آن زندگی می کنیم، عصر رسانه و فضای مجازی است، اظهار کرد: یکی از دلایل افزایش معضلات اجتماعی و فرهنگی در کشور، مدیریت ضعیف حوزه های رسانه و فضای مجازی است که همچنان توجه علمی به آن نمی شود.

وی افزود: مساجد نیز در زمینه تربیت نسل جوان با توجه به ویژگی های عصر رسانه و فضای مجازی بسیار ضعیف عمل کردند و به صورت تخصصی در این زمینه کمتر کار کردند.

مدیر کانون فهما امام حسین(ع) اضافه کرد: ما نیز در این کانون همچون سایر کانون ها در این زمینه کوتاهی کردیم، زیرا نمی توان صرفا با برگزاری مجالس مذهبی، نسل جوان را برای مقابله با آفات فضای مجازی تربیت کرد. ما در عصری زندگی می کنیم که باید در هر زمینه ای کاملا تخصصی عمل کرد.

صمدیه ادامه داد: کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) به همت امام جماعت مسجد و بچه های کانون دوره تربیت نوجوان در فضای مجازی و رسانه را در روزهای زوج برگزار می کند.

وی اظهار کرد: این دوره از ۵ آبان ماه جاری شروع می شود و کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. ثبت نام برای شرکت در این دوره تمام شده است و امکان ثبت نام جدید وجود ندارد.

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری امام حسین علیه السلام به آدرس اسلامشهر خیابان باقری بلوار ابوالقاسم واقع گردیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در