حضور فرمانده انتظامی جهرم در «میز مطالبه گری» کانون «الزهرا (س)»


حضور فرمانده انتظامی جهرم در «میز مطالبه گری» کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: با راه اندازی مجدد «میز مطالبه گری» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در این برنامه شرکت کرد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله حقوق شهروندان، مطالبه گری از مسئولان است و این مهم حق هر شهروند برای سهیم شدن در توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرها است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: مساجد به عنوان مرکز تجمع مردم، محلی برای مطالبه حقوق خود از مسئولان بوده که کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در این زمینه با برپایی «میز مطالبه گری» میزبان مسئولان برای پاسخگویی به عملکرد خود بوده است.

وی بیان کرد: در برپایی «میزمطالبه گری» و با دعوت از مسئولان اجرایی شهرستان، گزارش عملکرد دستگاه مربوطه به سمع و نظر مردم می رسد.

حضوری ادامه داد: همچنین در این برنامه علاوه بر پرسش از مسئولان، مشکلات محله نیز مطرح شده و شهروندان خواستار رسیدگی به آن می شوند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خاطرنشان کرد: در دور جدید برگزاری «میز مطالبه گری» در این کانون فرهنگی و هنری، فصل جدیدی از مطالبه گری شهروندان از مسئولان در این کانون آغاز شد.

وی عنوان کرد: در این برنامه با حضور، رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، گزارش عملکرد فرماندهی انتظامی در طول یک سال گذشته مطرح و اهالی مسجد با اهم فعالیت های این نهاد بیشتر آشنا شدند.

حضوری گفت: همچنین فرمانده انتظامی جهرم با حضور در میان اهالی مسجد به سوالات آنها در زمینه های مختلف اجرایی، امنیتی و... پاسخ داد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان گفت: قرار است این برنامه با دعوت از مسئولان مختلف به صورت ماهانه در این کانون فرهنگی و هنری ادامه داشته باشد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...