النخاله: محاصره غزه جنایتی است که باید پایان یابد


النخاله: محاصره غزه جنایتی است که باید پایان یابد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که پایان دادن به محاصره غزه نه جای منت دارد و نه باید مورد مذاکره با باج‌خواهی سیاسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که پایان دادن به محاصره غزه نه جای منت دارد و نه باید مورد مذاکره با باج‌خواهی سیاسی قرار گیرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زیاد النخاله در سالروز شهادت دکتر فتحی شقاقی بنیانگذار جهاد اسلامی تصریح کرد که محاصره غزه یک جنایت و جنگی بی‌وقفه است که دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین آغاز کرده و این جنایت باید بدون هرگونه شرط و یا باج‌خواهی از فلسطینیان پایان یابد.
النخاله تصریح کرد که اگر واقعا برای لغو محاصره غزه جدی هستیم، باید برقراری ثبات و آرامش در شهرک‌های صهیونیستی را به آرامش اوضاع و لغو محاصره این باریکه مرتبط سازیم.
وی اشاره کرد که بازسازی ویرانی‌های حاصل از جنایات دشمن صهیونیستی علیه غزه، وظیفه تمامی کشورهایی است که از حملات و جنایات این رژیم حمایت کردند و در برابر محاصره غزه سکوت کرده‌اند.
دبیرکل جهاد اسلامی بار دیگر عنوان کرد که نباید با سکوت و ناتوانی در برابر توسعه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی، مصادره اراضی فلسطینی و تجاوزات علیه قدس و مقدسات به ویژه مسجد الاقصی وقت را بیش از این تلف کرد.
زیاد النخاله اظهار داشت که هرگز نسبت به مسئله اسرای قهرمان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی غافل نیستیم.
النخاله تصریح کرد که زمان وقت تلف کردن نیست و باید به فکر تقویت مقاومت و وحدت ملت فلسطین باشیم و یا باید برای رسیدن به حقوق و وطن خود مبارزه کنیم یا همچون برده‌ای زیر دست دشمن صهیونیستی باقی بمانیم و به آن خدمت کنیم.
پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق