هشدار مقاومت در مورد ادامه تجاوزات علیه مقدسات فلسطین


هشدار مقاومت در مورد ادامه تجاوزات علیه مقدسات فلسطین

گروه‌های مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را از ادامه تجاوزات علیه سرزمین و مقدسات فلسطین به ویژه گورستان یوسفیه در قدس اشغالی برحذر داشته و تاکید کردند که مقاومت هرگز در برابر این تجاوزات ساکت نمی‌نشیند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، گروه‌های مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را از ادامه تجاوزات علیه سرزمین و مقدسات فلسطین به ویژه گورستان یوسفیه در قدس اشغالی برحذر داشته و تاکید کردند که مقاومت هرگز در برابر این تجاوزات ساکت نمی‌نشیند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه‌ها امروز سه شنبه در بیانیه‌ای در سالروز شهادت دکتر فتحی شقاقی بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی در فلسطین عموم ساکنان کرانه باختری را به تشدید درگیری و رویارویی با دشمن صهیونیستی با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن دعوت کردند تا اشغالگران بدانند که ادامه اشغال سرزمین و مقدسات فلسطین بهای بسیار سنگینی برایشان در پی خواهد داشت.
گروه‌های مقاومت خطاب به اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا هم تاکید کردند که از پیروزی آنان در برابر جلادان اسرائیلی همانند همیشه اطمینان دارند و دشمن هرگز قادر به درهم شکستن عزم و اراده آنان نیست و پیروزی اسرا امری حتمی است.
این گروه‌ها تمامی نهادهای حقوقی را به تحرک فوری برای نجات اسرای فلسطینی فراخوانده و تاکید کردند که تمامی گزینه‌ها برای مقاومت جهت پاسخگویی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه اسرا روی میز است و مقاومت تا آزادی آنان آرام نخواهد نشست.
پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر