45 جایگاه‌ سوخت جنوب آذربایجان‌غربی در مدار توزیع قرار گرفت


45 جایگاه‌ سوخت جنوب آذربایجان‌غربی در مدار توزیع قرار گرفت

مهاباد- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: 45 جایگاه عرضه سوخت جنوب آذربایجان غربی هم اکنون به صورت دستی فعال و وارد مدار توزیع شده و تلاش می شود به تدریج سامانه هوشمند تمام جایگاه ها نیز فعال شود.

سیدجواد فیض‌حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مختل شدن سامانه هوشمند سوخت از روز گذشته در سطح کشور، دریافت بنزین برای شهروندان با مشکلاتی روبه رو شده و برخی از جایگاه ها اقدام به عرضه سوخت به صورت آزاد کردند.

وی اضافه کرد: از مجموع ۶۲ جایگاه عرضه سوخت در جنوب استان هم اکنون ۴۵ جایگاه با ظرفیت ۳۰ درصد فعال شده و بنزین به قیمت آزاد سه هزار تومان و نفت گاز به ازای ۶۰۰ تومان به متقاضیان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث شده است تا کارت های سوخت در سامانه شناسایی نشود و دریافت بنزین با مشکل مواجه شود افزود: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در تلاش هستند تا به تدریج سامانه هوشمند توزیع سوخت را نیز در جایگاه های عرضه فعال و آن را به حالت عادی بازگردانند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اضافه کرد: هم اینک در هیچکدام از شهرهای جنوب استان مشکلی در توزیع بنزین و نفت گاز وجود ندارد و سوخت گیری خودروها در آرامش و به صورت پایدار در حال انجام است.

فیض حسینی افزود: با توجه به اینکه هیچ مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد و سهمیه صاحبان خودروها نیز در کارت های سوخت آنها محفوظ است از اینرو از عموم مردم درخواست می شود با آرامش و به تدریج به جایگاه های عرضه سوخت مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: در مهاباد نیز همه جایگاه های عرضه سوخت فعال بوده و مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۱ روز گذشته به علت وجود مشکل سامانه ای، ارائه خدمات در جایگاه های عرضه سوخت کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی قطع شده بود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل بوکان، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، شاهیندژ و تکاب را زیرپوشش دارد.

این شرکت دارای هشت ناحیه مرکزی و ۱۰۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر جایگاه های تک منظوره سوخت مایع، جایگاه های ۲ منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۲۵۳ فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی