17 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در ایلام ثبت نام کردند


17 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در ایلام ثبت نام کردند

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن 28 هزار و 600 سهمیه برای استان در نظر گرفته شده است، گفت: تاکنون 17 هزار و 53 نفر در این طرح ثبت نام کردند.

به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانس معاونان امور عمرانی سراسر کشور که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ضمن ارائه گزارش کاملی از آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۵۳ نفر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده اند که این تعداد سه هزار و ۸۳۱ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی با تشریح وضعیت پروژه های عمرانی استان افزود: با پیگیری های قبلی با وزیر کشور و معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور اعتباری افزون بر ۶۴۰ میلیارد ریال از محل کمک های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برای خرید قیر به شهرداریهای استان اختصاص یافت.

معاون استاندار ایلام خواستار کمک به شهرداریها و دهیاریهای استان شد و تاکید کرد: تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ماده (۲۳)جرائم رانندگی به استان برای تکمیل طرح ها باید اعمال شود.

کرمی ادامه داد: تخصیص اعتبارات از محل ماده ۵۸ بمنظور ساماندهی پسماند شهرها ، اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی در شهرداریهای جدید التاسیس ضروری است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تصریح کرد: توجه به نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداریها با توجه به فرسودگی ناوگان شهری باید در دستور کار قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !