تمدید ثبت نام مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در کهگیلویه و بویراحمد


تمدید ثبت نام مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از تمدید ثبت نام مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

ایمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار "مناظره، فرصتی برای یادگیری" توسط جهاد دانشگاهی درنیمه دوم آبان ماه در سطح دانشگاه‌های استان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه که با توجه به شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت دانشجویان عزیز تمهیدات لازم جهت برگزاری این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری انجام شده است و این مسابقات برای پنجمین سال پیاپی در استان کهگیلویه و بویراحمد و در سطح دانشگاه‌های استان اجرا می‌گردد، اظهارکرد: فراخوان ثبت‌نام این دوره از مسابقات، سوم مهرماه آغاز و تا سوم آبان ۱۴۰۰ نیز ادامه داشت که تا دهم آبان تمدید شد و دانشجویان علاقه‌مند در دانشگاه‎های استان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقات ملی مناظرات دانشجویان در سایت جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد و یا به صورت حضوری به جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد واقع در بلوار سالم آباد – کاشانی 5 نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه برگزاری این دوره از مسابقات تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه مسابقات، شرکت دانشجویان در مسابقه مناظره به صورت گروهی خواهد بود که هر گروه حداقل شامل 2 و حداکثر 4 دانشجو می باشد.
وی ادامه داد: هر گروه یک سرگروه خواهد داشت که باید از بین اعضای تیم مشخص گردد، همچنین یکی از اساتید دانشگاه نیز به عنوان استاد، مسئولیت راهنمایی و مشاوره تیم را بر عهده خواهد داشت.
اکبری عنوان کرد: پس از ثبت‌نام گروه‌های دانشجویی برای شرکت در مسابقات، کلاس‌ها و کارگاه‌های توجیهی و توانمندسازی برگزار می‌شود و در پایان این کارگاه‌ها، گزاره‌های مورد بحث در مسابقات اعلام می‌شود و شیوه برگزاری مسابقات به صورت مجازی برای متقاضیان تبیین می‌ شود.
وی بیان کرد: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد در نیمه دوم آبان ماه آغاز خواهد شد و تیم‌ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌ اول ضمن تجلیل و دریافت هدیه ده میلیون ریالی، به مرحله منطقه‌ای راه خواهد یافت.
همچنین شایان ذکر است به هر یک از تیم های شرکت کننده در مسابقه مناظره دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بن استفاده از دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی به مبلغ دو میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در