5 جایگاه سوخت چهارمحال و بختیاری به سامانه هوشمند متصل شد


5 جایگاه سوخت چهارمحال و بختیاری به سامانه هوشمند متصل شد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع 55 جایگاه سوخت در استان، پنج جایگاه به سامانه هوشمند متصل شده است و 6 جایگاه نیز در نوبت اتصال قرار دارد.

محمد فاضلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از جایگاه‌هایی که تاکنون به سامانه هوشمند متصل شده است سه جایگاه در شهرستان لردگان، یک جایگاه در شهرستان فارسان و یک جایگاه نیز در شهرستان کیار قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین ۶ جایگاهی که در نوبت اتصال به سامانه هوشمند قرار دارد در مرکز استان و سایر مراکز شهرستان‌ها واقع شده است.

فاضلی با بیان اینکه فراینده اتصال جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند ۲ مرحله‌ای است، تصریح کرد: یک مرحله از این فرایند در استان و مرحله دیگر در تهران انجام می‌گیرد بر همین اساس این فرایند طولانی و زمانبر می‌شود.

سرپرست شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا ۹۰ درصد فرایند استانی اتصال به سامانه هوشمند تا پایان وقت روز چهارشنبه پنجم آبانماه انجام گیرد اما با توجه به فرایندی که باید از سوی تهران پیگیری شود و احتمال طولانی بودن آن وجود دارد پیش‌بینی می‌شود تا ظرف چهار روز آینده تمامی جایگاه‌های سوخت استان به سامانه هوشمند متصل شود.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!