طرح تشدید نظارت بر انبارهای خراسان شمالی در حال انجام است


طرح تشدید نظارت بر انبارهای خراسان شمالی در حال انجام است

بجنورد-ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طرح تشدید نظارت  و بازرسی از انبارهای استان با اولویت مراکز نگهداری کالاهای اساسی استان در حال انجام است.

علی وفاخواه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۹ هزار و ۴۳ انبار و مرکز نگهداری کالا در استان وجود دارد که یکهزار و ۴۰۷ انبار مربوط به کالاهای اساسی است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه نظارت بر انبارهای استان از هفته پیش در استان تشکیل شده است افزود: برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از تخلف های احتمالی، بازرسی و بررسی انبارها با اولویت کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد.

وفاخواه افزود: بازرسی ها از انبارها با همکری تعزیرات حکومتی و نیز همکاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی انجام می شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: اعلام موجودی کالاها، شناسایی و مقابله با احتکار، گران فروشی و یا عرضه خارج از شبکه از جمله مواردی است که در بازرسی ها مد نظر قرار دارد.

بر اساس این گزارش امسال ۱۳ انبار متخلف در استان شناسایی شده است که موضوع تخلف آن احتکار، عدم اعلام موجودی کالا، اخفا وامتناع از عرضه کالا بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !