یک واحد مسکونی به والیبالیست ملی پوش خراسان شمالی اهدا می‌شود


یک واحد مسکونی به والیبالیست ملی پوش خراسان شمالی اهدا می‌شود

بجنورد-ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و امورجوانان خراسان شمالی گفت: با پیگیری های استاندار خراسان شمالی، یک واحد مسکونی به علی اصغر مجرد، که عنوان دار بهترین مدافع وسط در رقابت های آسیایی است، اهدا می‌شود.

مصیب اکبرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای حمایت و افزایش انگیزه قهرمانان ورزشی استان در سطوح بین المللی است.

وی با اشاره به حمایت های اداره کل ورزش و امورجوانان استان از ورزشکاران شاخص استان، اظهار داشت: این اداره کل در سال جاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به ۲ ورزشکار شاخص استان اهدا کرد.

اکبرزاده افزود: این میزان کمک از محل اعتبارات فصل پنج در اختیار هیات های ورزشی والیبال و بوکس استان برای اهدا به ورزشکاران شاخص این رشته های ورزشی قرار گرفت.

وی یادآور شد: همچنین تا پیش از شروع رقابت های آسیایی بوکس، این اداره کل در راستای افزایش انگیزه ورزشکاران، ماهانه ۳۰ میلیون ریال به بوکسور نامی استان کمک کرده است.

علی اصغر مجرد برای نخستین بار در اردوهای استعدادیابی فدراسیون والیبال به تیم ملی نوجوانان سال ۱۳۹۳ معرفی شد و در همان سال ورود به تیم ملی نوجوانان توانست قهرمان پسران زیر ۱۸ سال آسیا شود.
وی سال ۹۴ و ۹۵ هم این عنوان تیمی را به دست آورد و در هر سه دوره رقابت های آسیایی توانست بهترین مدافع روی تور خویش را معرفی کند.

مجرد همچنین پس از پیروزی و قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های آسیایی سال جاری، عنوان بهترین مدافع وسط این رقابت ها را کسب کرد.

هم اکنون هزار و ۲۰۰ والیبالیست آقا و خانم زیر نظر هیات ورزشی والیبال در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی