آرامش در جایگاه های سوخت خراسان شمالی


آرامش در جایگاه های سوخت خراسان شمالی

بجنورد-ایرنا- هرچند بروز اختلال در عرضه سوخت، جایگاه‌های بنزین خراسان شمالی را برای ساعاتی در روز سه شنبه دچار مشکل کرد اما با تلاش مسوولان بلافاصله آرامش به جایگاه‌ها بازگشت و سوختگیری هم اکنون در تمامی این مراکز در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، ظهر دیروز عرضه سوخت در جایگاه‌های کشور و البته استان خراسان شمالی دچار اختلال شد و رانندگان موفق به سوخت گیری و دریافت بنزین نشدند اما با تغییر سیستم آنلاین به آفلاین، اکنون تمام جایگاه‌ها در این استان به مدار بازگشته و در تعدادی هم بنزین یارانه ای در حال عرضه است.

بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از جایگاه های سطح مرکز استان نشان می دهد عرضه سوخت در شهر بجنورد در آرامش در حال انجام است.

هرچند سوخت گیری به صورت دستی سبب ایجاد صف در برخی از جایگاه های شهر بجنورد شده اما وضعیت عادی و آرام است در برخی از جایگاه ها شمار خودروهای در انتظار سوخت گیری به ۱۰ تا ۱۲ دستگاه می رسد اما در بسیاری از جایگاه ها تعداد رانندگان در انتظار کمتر است.

جایگاه های سوخت در مبادی شهر بجنورد از جمله جایگاه بهادری به سمت مشهد و نیز جایگاه یزدانی در مسیر بجنورد-اسفراین صف کمی از خودروها مشاهده می شود و شرایط عادی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی در این باره گفت: باتوجه به اینکه عرضه بنزین در جایگاه های شهر بجنورد به صورت دستی است سوخت گیری کمی کند انجام می شود و شاهد انتظار رانندگان هستیم اما شرایط کاملا عادی و آرام است و مشکلی در تامین بنزین وجود ندارد.

مجتبی شکوری اظهار داشت: با تغییر سیستم از آنلاین به آفلاین، اکنون سوخت گیری در هر ۵۲ جایگاه عرضه بنزین استان در حال انجام است و در برخی از جایگاه ها عرضه بنزین با کارت یارانه ای هم میسر شده است.

وی افزود: اکنون ۶ جایگاه عرضه بنزین با کارت یارانه ای در مناطق مختلف استان فعال است و مشکل مابقی هم به مرور رفع می شود.

شکوری اظهار داشت: اکنون تمامی جایگاه های سوخت عرضه بنزین در استان به مدار بازگشته و فعال است، در ۶ جایگاه، بنزین با نرخ یارانه و در مابقی با نرخ دوم یعنی سه هزار تومان در حال عرضه است.

وی تصریح کرد: اکنون بنزین با کارت یارانه ای در جایگاه مکرمی شهر شیروان، جایگاه غلامان، یکه سعود، جایگاه شرفی در دوراهی گرمه، قشمشمی در اسفراین و صداقت در جاجرم در حال انجام است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بنزین در این ۶ جایگاه با نرخ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده، تمام جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در استان فعال شده و خراسان شمالی در این زمینه از استان های پیشتاز کشور است.

وی درباره نگرانی های مردم از افزایش نرخ تاکسی در شهر گفت: بیشتر تاکسی ها دوگانه سوز بوده و مشکلی در تامین سوخت سی.ان.جی وجود ندارد از این رو اختلال ایجاد شده در دریافت بنزین تاثیری در افزایش کرایه تاکسی ها نخواهد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد:هم استانی ها در سوخت گیری در جایگاه های سوخت با مسافران همکاری خوبی داشته و آنان را در اولویت قرار دادند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت