استاندار شهادت پرافتخار موسی نوروزی مدافع حریم امنیت را تسلیت گفت


استاندار شهادت پرافتخار موسی نوروزی مدافع حریم امنیت را تسلیت گفت

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت پرافتخار موسی نوروزی مدافع حریم امنیت وطن را به حضرت ولی عصر عج،مقام معظم رهبری،مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد و خانواده بزرگوارش تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه ‌و بویراحمد، سید علی احمد زاده در متن پیام تسلیت خود آورده است: بدون شک شهادت پاداش بزرگ مجاهده فی سبیل الله وعنایت خاص حضرت حق به پاکان عالم و رهروان حقیقت و آزادگی است.

وی ادامه داد: شهادت جوان محافظ امنیت و اقتدار وطن،شهید موسی نوروزی فرزندی برومند از خطه شهید پرور کهگیلویه وبویراحمد،دیگر بار افتخار و شکوهمندی و عزت را هدیه آورده و نسیم جانفزای شهادت را در کوی و برزن ساری و جاری کرده است.

احمد زاده آورده است: اینجانب شهادت پرافتخار این مدافع حریم امنیت وطن را به حضرت ولی عصر عج،مقام معظم رهبری،مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد و خانواده بزرگوارش صمیمانه تبریک و تسلیت میگویم.

وی در پایان افزود: دعا میکنم خداوند بزرگ روح مطهرش را با ارواح طیبه حضرات معصومین علیهم السلام محشور بدارد.

مراسم تشییع و تدفین شهید والامقام ً موسی نوروزی ًراس ساعت ۸:۳۰ روز پنجشنبه مورخه ۶ /۸ /۱۴۰۰ از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه به سمت میدان مرکزی دهدشت برگزار و پس از قرائت نماز به محل سکونت شهید والامقام روستای بردله از توابع بخش دیشموک برای تدوین انتقال داده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403