95درصد جایگاههای سوخت کهگیلویه و بویراحمد به مدار توزیع برگشت


95درصد جایگاههای سوخت کهگیلویه و بویراحمد به مدار توزیع برگشت

یاسوج - ایرنا - مدیر شرکت پخش و توزیع فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون 95درصد جایگاههای سوخت این استان به مدار توزیع برگشته و در برخی از این جایگاهها نیز بنزین دو نرخی عرضه می‌شود.

سالار خشائی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ۳۵ جایگاه سوخت استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۳۲ مورد فعال شده اند و در سه جایگاه آن هم بنزین به صورت دو نرخی و مابقی آن به صورت دستی و تک نرخی (سه هزارتومانی) عرضه می شود.

مدیر شرکت توزیع فراورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سه جایگاه شامل جایگاه سوخت منصوری یاسوج، جایگاه سرفاریاب و جایگاه انصاری پاتاوه به دهدشت هستند.

خشائی ادامه داد: در تلاشیم سایر جایگاهها همچون سه جایگاه مذکور جهت عرضه سوخت با هر دو نرخ سه هزار تومانی و یک هزار و ۵۰۰ تومانی به مردم خدمت رسانی کنند.

وی تاکید کرد: هیچ تغییری در افزایش سهمیه سوخت و افزایش قیمت سوخت در استان وجود ندارد.

خشائی از همشهریان خواست به شایعات بی اساس در خصوص افزایش قیمت سوخت و دیگر موارد توجهی نکنند.

مدیر شرکت پخش و توزیع فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این شرکت هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع فراورده های نفتی ندارد.

وی بیان کرد: روال تردد و سوخت گیری خودروها در استان بسیار عادی بوده و هیچ گونه هجمه و ترافیکی در استان تاکنون نداشته ایم .

به گزارش ایرنا، سامانه کارت سوخت به دلیل مشکل فنی ظهر روز گذشته (سه شنبه ) از مدار خارج شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟