شهردار: دفاتر سرمایه‌گذاری در مناطق هشتگانه قم تشکیل شود


شهردار: دفاتر سرمایه‌گذاری در مناطق هشتگانه قم تشکیل شود

قم ـ ایرنا ـ شهردار قم با تاکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذاران بومی و تلاش برای جلب مشارکت بیشتر بخش خصوصی در توسعه شهر گفت: باید دفاتر سرمایه‌گذاری در مناطق تشکیل‌شده و کمیته‌ای برای تسهیل این موضوع فعال شود.

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم،‌ با تاکید بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه شهر افزود: برای حرکت به سمت توسعه پایدار و پویایی اقتصاد شهر باید زمینه‌های حضور فعال بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی مهم‌ترین هدف از تشکیل و فعال شدن دفاتر سرمایه‌گذاری در مناطق شهری را احیا و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری دانست و ادامه داد: شهر قم دارای ظرفیت‌هایی است که باید در راستای توسعه شهر از آن استفاده کرد و بخش خصوصی می‌تواند این ظرفیت‌ها را پویا کند.

وی با ابلاغ دستور تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری در مناطق تصریح کرد: این کمیته باید با ریاست مدیران مناطق تشکیل‌شده و با برگزاری جلسه‌های مستمر تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

سقاییان‌نژاد با دعوت از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در توسعه شهر گفت: باید با ظرفیت‌سنجی دقیق، بستر و زمینه حضور بخش خصوصی را در توسعه پایدار شهر فراهم کنیم و این وظیفه امروز بر دوش مدیران مناطق هشتگانه است.

وی با تاکید بر فعال شدن دفاتر سرمایه‌گذاری در کم‌ترین زمان گفت: باید جلسات کمیته سرمایه‌گذاری به ‌صورت منظم و مستمر در مناطق برگزار شود و ظرفیت‌سنجی برای سرمایه‌گذاری در اولویت برنامه‌های مدیران قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403