مردم سرپل‌ذهاب تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند


مردم سرپل‌ذهاب تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند

قصرشیرین - ایرنا - معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: مردم بویژه روستاییان ساکن در این شهرستان برای حفظ سلامت عمومی و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، باید تزریق واکسن را جدی بگیرند و هر چه سریعتر برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند

دکتر محسن مرادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: استقبال روستاییان این شهرستان از تزریق واکسن کرونا بسیار ضعیف است از این رو شعار «فردا برای واکسیناسیون دیر است و همین امروز برای واکسن اقدام کنید» به عنوان یک شعار جدی و مهم تعیین شده تا همه به آن عمل کنند.

وی اظهار داشت: ۸۱ درصد از گروه هدف افراد بالای ۱۲ سال در شهر سرپل ذهاب واکسینه شده‌لند ولی واکسیناسیون روستاییان با استقبال کمتری همراه بود و اکنون ۷۱ درصد از ساکنان مناطق روستایی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب تاکید کرد: واکسیناسیون دانش آموزان نیز به میزان ۷۱ درصد انجام شده که رشد قابل قبولی دارد ولی هنوز به درصد مطلوب و مصوب نرسیده ایم و از جمعیت دانش‌آموزی و والدین آنها درخواست می کنیم که همین امروز برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

مرادی یادآور شد: واکسیناسیون مادران باردار به عنوان یک گروه مهم نیز در شهرستان هم اکنون درصد قابل قبولی دارد ولی انتظار است که تمامی مادران باردار برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون از نظر واکسن در شهرستان هیچ مشکل و کمبودی نداریم و تمام واکسن ها به میزان کافی موجود است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا