هفت جایگاه عرضه سوخت در غرب استان کرمانشاه فعال است


هفت جایگاه عرضه سوخت در غرب استان کرمانشاه فعال است

قصرشیرین - ایرنا - هفت جایگاه عرضه سوخت (بنزین) هم اکنون در شهرهای قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه فعال است و بنزین به صورت آفلاین (نقدی) با نرخ هر لیتر سه هزار تومان به مردم این مناطق عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از مجموع این جایگاه ها، ۲ جایگاه در قصرشیرین، سه جایگاه در گیلانغرب و شهر سرمست و ۲ جایگاه نیز در شهرستان سرپل ذهاب است که همگی این جایگاه هم اکنون به صورت دستی نسبت به عرضه بنزین با نرخ آزاد (هر لیتر سه هزار تومان) اقدام می‌کنند.

طبق پیگیری های صورت گرفته این جایگاه ها از غروب دیروز وارد مدار شده و به صورت دستی نسبت به عرضه بنزین اقدام می‌کنند و هیچ گونه مشکلی در روند عرضه بنزین در این مناطق وجود ندارد.

۲ جایگاه عرضه بنزین در قصرشیرین فعال است

فرماندار قصرشیرین گفت: از شامگاه گذشته با توجه به اختلال در عرضه هوشمند سوخت، فروش به صورت دستی (وجه نقد) در ۲ جایگاه عرضه بنزین این شهر که یکی در داخل شهر و دیگری در جاده کمربندی مرز رسمی پرویزخان قرار دارد، انجام گرفته است.

مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بنزین در شهرستان به میزان نیاز ذخیره شده و زمانی که مشکل سیستم حل شود، ارایه خدمات سوختی با کارت سوخت و به قیمت یارانه ای هر لیتر یک هزار و ۵۰۰ تومان نیز از سر گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: با رفع شدن مشکل سامانه، عرضه بنزین به صورت یارانه و طبق روال گذشته از طریق کارت سوخت انجام می‌شود و مردم یقین داشته باشند که مطابق اعلام مسوولان کشوری (وزیر کشور) سهمیه بنزین یارانه ای موجود در کارت های سوخت آنها محفوظ است.

فعالیت جایگاه‌های عرضه بنزین در گیلانغرب

سرپرست فرمانداری گیلانغرب هم گفت: عرضه بنزین در این شهرستان پس از یکساعت از ایجاد اختلال در سامانه به صورت دستی انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود دارد.

حشمت رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون عرضه بنزین در ۲ جایگاه عرضه سوخت در گیلانغرب و یک جایگاه شهر سرمست بخش گواور به صورت دستی (نرخ آزاد) انجام و مشکلی در این خصوص نداریم.

۲ جایگاه عرضه سوخت در سرپل ذهاب فعال است

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: ۲ جایگاه عرضه سوخت بنزین در سطح شهر فعال است و یک جایگاه نیز تا بعدازظهر فعال و وارد مدار عرضه سوخت خواهد شد.

نورالدین فرزادی پور افزود: هم اکنون عرضه بنزین به صورت آزاد و با نرخ سه هزار تومان در شهرستان عرضه می‌شود و از این بابت مشکلی نداریم البته با درست شدن سامانه و رفع مشکل، باز هم شاهد ارایه بنزین یارانه ای (یک هزار و ۵۰۰ تومانی) به مردم خواهیم بود.

به گزارش ایرنا به دلیل اخلال در سیستم کارت سوخت، روند سوخت رسانی در جایگاه های سوخت کشور از ظهر دیروز (سه شنبه) مختل و استفاده از بنزین یارانه ای با نرخ یک هزار و ۵۰۰ تومان متوقف شده است.

شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارند و هشت جایگاه عرضه سوخت بنزین در این مناطق وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات