نیروی انتظامی پرچمدار امنیت کشور و حافظ ارزش‌های ملی است


نیروی انتظامی پرچمدار امنیت کشور و حافظ ارزش‌های ملی است

کرمانشاه - ایرنا - اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیروی انتظامی را پرچمدار امنیت و اقتدار کشور و حافظ ارزش‌های ملی، که نقش بی بدیل و تعیین کننده‌ای در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد، معرفی کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، نشست هم اندیشی سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با «شهریار حیدری، رئیس، عبدالرضا مصری، محمد رشیدی، آرش لهونی و حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد.

در این دیدار نمایندگان مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، کرمانشاه و سنقر وکلیایی هر کدام در سخنانی با قدردانی از تلاش بی وقفه و شبانه روزی پلیس، برای کمک به افزایش اعتبارات ناجا و انتظامی استان در بودجه سال آینده اعلام آمادگی کردند.

نیروی انتظامی پرچمدار امنیت کشور و حافظ ارزش‌های ملی است

پلیس بیشتر از حد توان به نیازهای مردم جامعه پاسخ گفته است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار، پلیس را یکی از ارزشمندترین نهادهای حکومتی معرفی کرد که توانسته بیش از حد توان به نیازهای مردم جامعه پاسخ گوید.

عبدالرضا مصری با اشاره به وظیفه سنگین و خطیر پلیس، از بالا بودن سطح توقعات و انتظارات جامعه از آنها خبر داد و گفت: با این وجود ماموران انتظامی توانسته‌اند به این انتظارات پاسخ گفته و گره‌هایی زیادی از مشکلات مردم باز کنند.

وی با بیان اینکه هیچ کس منکر زحمات و تلاش های امنیت آفرین پلیس نیست، افزود: موضوعی که کل حاکمیت باید به آن توجه کنند حفظ اقتدار پلیس است، اقتداری که باید حفظ شود تا امنیت شهروندان دچار تزلزل نشود.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین از اهتمام مجلس شورای اسلامی به حمایت از پلیس اشاره و اظهار کرد: سال گذشته در دفاع جانانه نمایندگان که نمایندگان کرمانشاه نیز در میان آنها بودند ۲ هزار میلیارد تومان بودجه به ناجا اختصاص یافت.

مصری تاکید کرد: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب و نظام است که همه مسئولان کشور وظیفه حمایت از آنها را دارند تا دشمنان نتوانند به اهدافشان دست پیدا کنند.

نیروی انتظامی پرچمدار امنیت کشور و حافظ ارزش‌های ملی است

نیروی انتظامی با حداقل امکانات بیشترین کارایی و بازدهی را دارد

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: پلیس جمهوری اسلامی امروز با حداقل امکانات بیشترین کارایی و بازدهی را دارد و در سطحی عالی مشغول خدمت رسانی به مردم است.

شهریار حیدری، پلیس را محور امنیت جامعه معرفی کرد و گفت: این امنیت در استان کرمانشاه نیز به خوبی وجود دارد و علیرغم مرزی بودن و وجود آسیب ها و مشکلات اجتماعی، ماموران انتظامی توانسته اند امنیت لازم را برقرار کنند.

وی تجهیز پلیس و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان آن را یکی از اولویت ها دانست و افزود: تلاش می کنیم سال آینده کمک های خوبی که امسال در بودجه به نیروی انتظامی شد، ادامه داشته باشد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب همچنین با اشاره به خسارت های وارده به کلانتری ها و پاسگاه های شهرهای حوزه نمایندگی خود بر اثر وقوع زلزله سال ۹۶، ابراز امیدواری کرد مسئولان ناجا و انتظامی استان هرچه سریعتر نسبت به نوسازی و تجهیز آنها اقدام کنند.

نیروی انتظامی پرچمدار امنیت کشور و حافظ ارزش‌های ملی است

همه دستگاه ها به پلیس در برقراری امنیت کمک کنند

محمد رشیدی دیگر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به حجم بالای کارها و مسئولیت های پلیس و سختی کار ماموران انتظامی، گفت: امنیت یک مقوله جمعی است و بقیه دستگاه ها باید به پلیس در این راستا کمک کنند.

وی با اشاره به مطالبات مردم در حوزه نظم و امنیت، افزود: ماموران زحمتکش پلیس با همه تنگناها و سختی ها توانسته اند تا حد زیادی به این مطالبات و درخواست ها پاسخ داده و شرایط خوبی فراهم کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی پرچمدار امنیت و حافظ ارزش‌های ملی و دینی کشور است و در مقابل همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان به خوبی ایستادگی کرده است.

رشیدی با اشاره به نیاز پلیس به بروز بودن و برخورداری از تجهیزات و امکانات مناسب، یادآور شد: سال قبل با تلاش تعدادی زیادی از نمایندگان مجلس خصوصا نمایندگان کرمانشاه بودجه خوبی به نیروی انتظامی تعلق گرفت و تلاش می‌کنیم برای سال آینده نیز این اتفاق رخ دهد.

نیروی انتظامی پرچمدار امنیت کشور و حافظ ارزش‌های ملی است

پلیس بیشترین تنوع ماموریتی را در بین دستگاه های حاکمیتی دارد

نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تنوع ماموریتی پلیس و اینکه هیچ دستگاه حاکمیتی در کشور این همه تنوع را ندارد، از تلاش ها و زحمات پلیس قدردانی کرد.

آرش لهونی اضافه کرد: امروز پلیس خدمتگذار بیش از حد توان و امکانات خود در حال خدمات رسانی به مردم است و این می طلبد که بیش از پیش به موضوع تجهیز پلیس توجه کرد.

وی همچنین از آمادگی نمایندگان کرمانشاه برای کمک به پلیس در بحث رایزنی جهت افزایش بودجه خبر داد و گفت: هر قدر امکانات پلیس به روز تر باشد قطعا امنیت پایدارتری نز در جامعه حاکم خواهد بود.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در عین حال به بالا بودن تلفات رانندگی در محورهای اورامانات اشاره و اظهار کرد: استقرار بیشتر نیروهای پلیس می تواند از حجم تلافات موجود بکاهد.

لهونی ساماندهی موضوع کولبری را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: جوانان اورامانات بخاطر بیکاری مجبور هستند به کولبری روی بیاورند که این هم خود خالی از خطر و مشکل نیست.

نیروی انتظامی پرچمدار امنیت کشور و حافظ ارزش‌های ملی است

تلاش های پلیس برای برقراری امنیت ستودنی است

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای هم در این نشست، تلاش های پلیس را برای برقراری نظم و امنیت در جامعه ستدونی خواند و تصریح کرد: امروز امنیت خوبی در همه نقاط کشور از جمله کرمانشاه وجود دارد.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا با بیان اینکه پلیس پرچمدار امنیت و اقتدار کشور و حافظ راستین ارزش های ملی است، گفت: نیروی انتظامی یکی از استوانه های محکم امنیت کشور است که شبانه روز در حال تلاش و جانفشانی هستند.

وی همچنین با اشاره به اهتمام مجمع نمایندگان استان برای افزایش اعتبارات پلیس کرمانشاه، از نیاز گردنه «مله ماس» در شهرستان سنقر وکلیایی به وجود یک ایستگاه بازرسی سخن گفت و از فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خواست در این خصوص اقدام کند.

نیروی انتظامی پرچمدار امنیت کشور و حافظ ارزش‌های ملی است

کرمانشاه در بسیاری از شاخص های امنیتی وضعیت مطلوبی دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه کرمانشاه در بسیاری از شاخص های امنیتی وضعیت مطلوبی دارد، گفت: با حمایت مجمع نمایندگان و دیگر مسئولان استان پلیس توانسته به وظایف خود به خوبی عمل کند و امروز جزو امن ترین استان ها به شمار می‌رود.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: از یک سو تعامل و هماهنگی خوبی میان نیروهای مسلح استان وجود دارد و از سوی دیگر مردم شریف این دیار نیز همراهی بسیار خوبی با خادمان خود بویژه در نیروی انتظامی دارند که باعث شده توطئه های دشمنان خنثی شود.

وی افزود: به جز بحث سرقت که در کشور رتبه ۱۲ را داریم در دیگر جرائم اجتماعی جزو ۱۰ استان آخر کشوریم و این موضوع وجود امنیت را در کرمانشاه تایید می‌کند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآور شد: با این حال و علیرغم همه تلاش ها گلایه مندی هایی نیز از سوی مردم وجود دارد که به خاطر آسیب‌های اجتماعی موجود نظیر اعتیاد و وجود معتادان متجاهری است که بخشی از سرقت ها توسط آنها انجام می‌شود.

سردار جاویدان ادامه داد: با وجود مطلوب بودن امنیت در کرمانشاه اما پلیس وظیفه خود می‌داند بیش از پیش تلاش کند و با کمک دیگر دستگاه‌های مسئول شرایط بهتری در جامعه و برای اقشار مختلف مردم بوجود آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟