100 هزار دستگاه سفارش خودروی هرتز به تسلا


100 هزار دستگاه سفارش خودروی هرتز به تسلا

بیش از یک سال پیش بود که کمپانی اجاره خودروی هرتز به خاطر برخی مشکلات اقتصادی ناشی از فاکتورهای مختلف از جمله همه‌گیری کرونا در معرض ورشکستگی قرار گرفت. این شرکت چند ماه پیش برنامه اشتراک جدیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای بهبود وضعیت مالی‌اش اعلام نمود. ظاهراً این تلاش‌ها در حال … The post 100 هزار دستگاه سفارش خودروی هرتز به تسلا...

بیش از یک سال پیش بود که کمپانی اجاره خودروی هرتز به خاطر برخی مشکلات اقتصادی ناشی از فاکتورهای مختلف از جمله همه‌گیری کرونا در معرض ورشکستگی قرار گرفت. این شرکت چند ماه پیش برنامه اشتراک جدیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای بهبود وضعیت مالی‌اش اعلام نمود. ظاهراً این تلاش‌ها در حال ثمر دادن بوده و هرتز اعلام کرده ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو به ویژه تسلا مدل ۳ را به این کمپانی سفارش داده است.

100 هزار دستگاه سفارش خودروی هرتز به تسلا

ارزش این معامله ۴.۴ میلیارد دلار تخمین زده شده و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ خودروها به هرتز تحویل داده شوند. با انتشار این خبر ارزش سهام تسلا رشد ۴.۳ درصدی پیدا کرد و به رکورد جدیدی رسید. مشتریانی که خواهان استفاده از تسلا مدل ۳ در ناوگان هرتز باشند دسترسی کامل به جایگاه‌های شارژ سوپرشارژر تسلا خواهند داشت.

100 هزار دستگاه سفارش خودروی هرتز به تسلا

مدیرعامل موقت هرتز گفته است:

خودروهای الکتریکی همه‌گیر شده‌اند و ما تنها در آغاز کار هستیم و در آینده رشد تقاضا و علاقه به این خودروها را در سراسر جهان خواهیم دید

گفته می‌شود این بزرگ‌ترین سفارش خودرویی به تسلا می‌باشد. با ورود هرتز به کلاس خودروهای الکتریکی رقبا نیز همین کار را انجام خواهند داد. البته هنوز مشخص نیست که این شرکت‌ها هم با تسلا قرارداد خواهند بست یا خیر.

100 هزار دستگاه سفارش خودروی هرتز به تسلا

مشتریان تسلا مدل ۳ هرتز تجربه اجاره خودروی متمایز و سطح بالایی را در مقایسه با سایر افراد اجاره کننده خودروهای درون‌سوز خواهند داشت. این افراد به هدایت‌گر دیجیتالی‌ای دسترسی خواهند داشت که به آن‌ها درباره چیزهای مختلف آموزش داده و در آینده نزدیک نیز فرایند سفارش دهی سریع‌تر خودروی الکتریکی با استفاده از برنامه موبایلی هرتز عملیاتی خواهد شد. این شرکت می‌خواهد خودروهای الکتریکی تا تحویل تمامی سفارش‌ها از تسلا سهم بالای ۲۰ درصدی از ناوگان داشته باشند.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)