قیمت و مشخصات کرایسلر پاسیفیکا هیبرید 2022


قیمت و مشخصات کرایسلر پاسیفیکا هیبرید 2022

برند کرایسلر شاید به حاشیه رانده شده باشد اما مدل پاسیفیکا همچنان فروش بالایی را تجربه می‌کند. این خودرو هم‌اکنون با برخی تغییرات وارد مدل سال 2022 شده و اخیراً نیز مشخصات مدل هیبریدی آن اعلام شده است. همانند هر خودرویی که وارد مدل سال جدید می‌شود، قیمت این خودرو اندکی تغییر کرده است. البته … The post قیمت و مشخصات کرایسلر پاسیفیکا هیبرید 2022...

برند کرایسلر شاید به حاشیه رانده شده باشد اما مدل پاسیفیکا همچنان فروش بالایی را تجربه می‌کند. این خودرو هم‌اکنون با برخی تغییرات وارد مدل سال ۲۰۲۲ شده و اخیراً نیز مشخصات مدل هیبریدی آن اعلام شده است.

قیمت و مشخصات کرایسلر پاسیفیکا هیبرید 2022

همانند هر خودرویی که وارد مدل سال جدید می‌شود، قیمت این خودرو اندکی تغییر کرده است. البته افزایش قیمت پاسیفیکا هیبرید ۲۰۲۲ به اضافه شدن برخی آپشن ها و تجهیزات مربوط می‌شود. نکته جالب اینکه میزان ترکیب آپشن های این خودرو از ۳۵۵۰ به تنها ۵۳ مورد مختلف کاهش یافته است. این کاهش قابل‌توجه با ادغام برخی پکیج‌ها، اضافه شدن برخی آپشن ها به تجهیزات استاندارد و… انجام شده است.

قیمت و مشخصات کرایسلر پاسیفیکا هیبرید 2022

اگرچه این تصمیم به معنی شخصی‌سازی کمتر خودرو بوده اما پاسیفیکا هنوز هم ویژگی‌های رفاهی زیادی دارد. تمامی تریم های ۲۰۲۲ این خودرو به‌صورت استاندارد از یادآور صندلی عقب سود برده و سیستم فیلتراسیون هوای جدید نیز نصب شده که ۹۵ درصد آلودگی‌ها را تصفیه می‌کند. مدل پایه تورینگ L به‌صورت استاندارد از گروه ایمنی دستیار راننده سود برده اما روف راک و آفتابگیر شیشه‌ها از آن حذف شده‌اند. مدل‌های رده میانی لیمیتد نیز به‌صورت استاندارد دارای گروه ایمنی دستیار راننده و گروه پریمیوم بوده و در مدل فول پیناکل هم آمازون فایر تی وی دیده می‌شود.

قیمت و مشخصات کرایسلر پاسیفیکا هیبرید 2022

واضح است که این تغییرات با افزایش قیمت همراه بوده به گونه‌ای که بهای مدل تورینگ L از ۴۶۷۶۰ دلار شروع می‌شود. برای مدل رده میانی لیمیتد باید ۵۰۶۶۰ و برای مدل فول پیناکل باید ۵۴۹۴۰ دلار پرداخت کرد. به تمامی این مبالغ باید ۱۴۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. تمامی نسخه‌های پاسیفیکا به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری هیبریدی و گیربکس اتوماتیک مجهز هستند.

قیمت و مشخصات کرایسلر پاسیفیکا هیبرید 2022

باید به این نکته اشاره داشت که این قیمت‌ها توسط رسانه‌ها منتشر شده و کرایسلر هنوز به‌صورت رسمی بهای پاسیفیکا هیبرید ۲۰۲۲ را اعلام نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی