شناسایی انبار کالا‌های تقلبی آرایشی و اسانس غیرمجاز موادغذایی


شناسایی انبار کالا‌های تقلبی آرایشی و اسانس غیرمجاز موادغذایی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی انباری در خیابان آزادی که موادتقلبی آرایشی و غذایی غیرمجاز در آن دپو شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: طی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به قاچاق مواد خوراکی و لوازم بهداشتی در خیابان آزادی می‌کند، ماموران طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالا‌های قاچاق مراجعه کردند و بیش از ۴ هزار کیلوگرم اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در محل موجود بود.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد در انباری ۳۰ متری واقع در خیابان آزادی مقادیری متنابهی اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و برچسب و لیبل تقلبی موجود بود که فاقد اسناد مثبته گمرکی است.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالا‌ها به تهران منتقل و در شرکت اقدام به بسته بندی و فروش می‌شود که پس از رصد‌های اطلاعاتی ۲ نفر از مالکان کالا‌ها شناسایی شد وبا هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکان کالا‌ها را دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی اموال کشف شده را ۴ میلیارد تومان اعلام کرده اند، گفت: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پبام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن