کاهش قیمت طلا و سکه در بازار


کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

در بازار امروز اونس جهانی طلا به 1808 دلار رسید. قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز به یک میلیون و 163 هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری نامه نیوز: قیمت طلا در بازار مقداری کاهش یافت. قیمت سکه امامی در بازار امروز 11 میلیون 888 هزار تومان و سکه بهار آزادی 11 میلیون و 538 هزار تومان در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی6 میلیون و 150 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 605 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 2 میلیون و 262 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

در بازار امروز اونس جهانی روند صعودی خود را حفظ کرد و در کانال ۱۸۰۰ دلار باقی ماند. اونس جهانی طلا در بازار امروز ۱۸۰۸ دلار قیمت خورد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز با توجه به افت حدود ۲۰۰ دلاری نرخ ارز، کاهش یافت و به قیمت طلا یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان رسید. قیمت سکه در بازار امروز در سایت اتحادیه طلا ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان اعلام شد اما در بازار حدود ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

در سایت اتحادیه طلا تهران قیمت نیم سکه شش میلیون و ۸۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان اعلام شد.

کدام بازار برای سرمایه‌گذاری امن است؟

رفتارهای مداخله‌گرایانه دولت درباره بازارها، طرح‌های عجیب مجلس برای کنترل قیمت در بازارها، بخشنامه‌های پی در پی اثرگذار بر بازارها و نااطمینانی نسبت به برخی مسائل سیاسی هرکدام می‌توانند از ریسک‌های مهم بازارهای مالی و در قیمت طلا محسوب شوند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس