فراخوان تولید کتاب نماز کودک و نوجوان اعلام شد


فراخوان تولید کتاب نماز کودک و نوجوان اعلام شد

ستاد اقامه نماز کشور اقدام به برگزاری فراخوان تولید کتاب کودک و نوجوان نموده و تمامی نویسندگان و اصحاب قلم را به حضور در این رویداد معنوی دعوت می نماید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حامد صالحی» برگزاری فراخوان تولید کتاب کودک و نوجوان گفت: ستاد اقامه نماز کشور اقدام به برگزاری فراخوان تولید کتاب کودک و نوجوان نموده و تمامی نویسندگان و اصحاب قلم را به حضور در این رویداد معنوی دعوت می نماید.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز تصریح کرد: از تمامی نویسندگان و اصحاب قلم دعوت می شود در این رویداد معنوی تولید کتاب نماز ویژه کودکان و نوجوانان شرکت نمایند.

وی اظهار کرد: رشد و تعالی فرهنگ جامعه مرهون آگاهی بخشی مؤثر جامعه به ویژه نسل جوان کشور است و نماز به عنوان یکی از مهترین نیازهای معنوی، نیازمند توجه بیشتر صاحبان اندیشه و قلم است. هر چند آثار قبلی بی نیاز نبوده و نخواهیم بود اما نیاز امروز آحاد جامعه بویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان فردا نیز متنوع است که نیاز به پاسخگویی مناسب و خلق و ارائه آثار نو و جذاب دارد.

وی گفت: تقویت روح تحقیق و تتبع در زمینه های تخصصی فرهنگ نورانی نماز، خلق آثار نو و بدیع در حوزه نماز برای رشد فکری نسل نو و شناسایی، تجلیل و حمایت از پدیدآورندگان آثار فاخر نماز از جمله اهداف ستاد اقامه نماز در برگزاری این رویداد می باشد.

صالحی بیان داشت: فراخوان تولید کتاب کودک و نوجوان بر اساس محور های رمان، مجموعه داستان های کوتاه و داستانک (مصور و مکتوب) و شعر بالأخص برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز اظهار کرد : آثار ارسالی بر اساس معیارهایی چون تأثیرگذاری و ارتقای سطح بینشی مخاطبان، تازگی و نوآوری در موضوع، ساختار، پرداخت و نگاه کتاب، رعایت استانداردها در تألیف ، نگارش، دستور زبان و واژگان، بهره مندی از قدرت تحلیل و تخیل در نگارش و تصویر سازی، ارزشمندی علمی و محتوایی، جذابیت و زیبایی های بصری، التزام به ارزش های فرهنگی، دینی و انسانی، برخورداری از قدرت اقناع و تأثیرگذاری عمیق بر مخاطب ارزیابی

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام