حضور نماینده مردم اردل ، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در جهاددانشگاهی


حضور نماینده مردم اردل ، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در جهاددانشگاهی

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با حضور در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیا ی با رئیس و جمعی از اعضای واحد دیدار و از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، قدرت الله حمز- نماینده مردم شهرستان‌های اردل و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز با حضور در جهاددانشگاهی استان از قسمت های مختلف واحد بازدید و با رئیس، معاونان و جمعی از اعضای جهاددانشگاهی استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سیروس رضایی- رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری به تشریح فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در سال‌های اخیر و مشکلات پیش آمده در دوران کرونا پرداخت و اظهار کرد: جهاددانشگاهی خواستار حمایت مجلس شورای اسلامی در رفع موانع و مشکلات این مجموعه است.

وی گفت: در صورت حمایت مجلس و دولت از جهاددانشگاهی، این نهاد انقلابی پتانسیل بالایی دارد تا گام‌های موثرتری در رفع مشکلات کشور و به‌خصوص استان بردارد.

قدرت الله حمزه- نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت ها و تلاش‌های شبانه‌روزی جهاددانشگاهی در چهارمحال و بختیاری، قول مساعدت و حمایت از این نهاد انقلابی در سطح استان و کشور را داد و همچنین با تاکید بر حفظ روحیه جهادی و انقلابی و تکیه بر دانش علمی، کمک به پیشرفت استان را خواستار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت ال نود امروز در بازار چقدر شد؟