53 نازل جایگاه‌های سوخت ناحیه کاشمر به چرخه خدمات‌رسانی بازگشت


53 نازل جایگاه‌های سوخت ناحیه کاشمر به چرخه خدمات‌رسانی بازگشت

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشمر گفت: علی‌رغم مشکلاتی که از روز گذشته برای جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به وجود آمد، تاکنون از 96 نازل جایگاه‌های سوخت تحت پوشش ناحیه کاشمر 53 نازل به چرخه خدمات بازگشتند.

حسین عربی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: شهرستان‌های کاشمر، کوهسرخ و خلیل‌آباد نیز زیر پوشش ناحیه کاشمر است، اکنون در این شهرستان‌ها ۱۱ جایگاه با ۹۶ نازل فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت‌رسانی منطقه یکی پس از دیگری در حال فعال شدن است، اظهار کرد: اولین جایگاهی که به زودی در کاشمر فعال می‌شود و بنزین یارانه‌ای را عرضه خواهد کرد. جایگاه بنزین بلوار جانبازان است و باقی نیز به مرور به روال عادی بر خواهند گشت.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشمر تصریح کرد: از روز گذشته ۹ جایگاه در شهرستان‌های تحت پوشش ناحیه کاشمر فعال شد و بنزین با نرخ آزاد ۳۰۰۰ تومان و نفت و گاز را با نرخ آزاد ۶۰۰ تومان به مردم عرضه می‌کنند. از دیروز به جز جایگاه بلوار جانبازان در شهر کاشمر و یک جایگاه دیگر در شهر کندر سایر جایگاه‌ها مشکلی برای عرضه سوخت نداشتند.

عربی تصریح کرد: با توجه به وجود ۲۶۰۰ جایگاه در سطح کشور قطعا فعال شدن همه آن‌ زمان‌بر خواهد بود به همین خاطر بر اساس اولویت کشوری و به مرور فعال‌سازی می‌شود.

وی گفت: با توجه به سرعت خط در کشور پیش‌بینی می‌شود تا فردا صبح تمام جایگاه‌های سوخت در منطقه فعال شود و مشکلی در عرضه سوخت یارانه‌ای نداشته باشیم.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشمر افزود: اکنون در شهرستان خلیل‌آباد ۱۵ نازل، کوهسرخ پنج نازل و در کاشمر ۳۳ نازل فعال است و بنزین و نفت و گاز را با نرخ آزاد به فروش می‌رساند.

وی بیان کرد: خوشبختانه یک جایگاه در کاشمر و یک جایگاه در خلیل‌آباد اصلا دچار نقص فنی نشدند و سامانه آن‌ قطع نشد و بنزین و نفت و گاز را به صورت یارانه‌ای به شهروندان عرضه می‌کرد.

عربی تصریح کرد: علاوه بر اینکه ظرفیت مخازن تمام جایگاه‌ها تکمیل است یک نفت‌کش دیگر نیز پیش‌بینی شده تا در صورت افزایش مصرف با مشکلی مواجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه ماهانه در شهرستان‌های تحت پوشش ناحیه کاشمر پنج میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود، از شهروندان خواست بدون توجه به شایعات آرامش خود را حفظ کنند؛ به زودی مشکل رفع و فعالیت جایگاه‌ها به روال عادی باز خواهد گشت.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشمر از همکاری شهروندان تقدیر کرد و گفت: از روز گذشته که در جایگاه‌ها با نقص فنی مواجه شدیم، شهروندان همکاری بسیار خوبی داشتند و شاهد تشکیل هیچ‌گونه صف و شلوغی در شهرستان‌های تحت پوشش نبودیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403