همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار خواف برگزار شد


همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار خواف برگزار شد

همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار خواف از سوی شرکت صنعتی و معدنی فولاد سنگان خواف وابسته به فولاد مبارکه امروز سه شنبه برگزار شد.

مدیر عامل فولاد سنگان در این آیین اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش وجود بزرگان، هنرمندان و نخبگانی است که در این منطقه بوده و هستند.

علی امرایی افزود: بزرگانی همچون پیراحمد، مجد و فصیح خوافی و وجود ابنیه تاریخی همچون مدرسه غیاثیه نشانگر آن است که خواف از ایام قدیم مهد علم و فرهنگ بوده است.

وی گفت: همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار با محوریت استاد عثمان محمدی دوست (محمدپرست) است.

امرایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این شرکت برگزاری آیین‌های سنتی را هم در برنامه دارد.

وی بیان کرد: برگزاری این مراسم در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی فولاد سنگان است و این شرکت خود را همشهری شهروندان خوافی می‌داند و تلاش می‌کند در توسعه زیرساخت‌های شهرستان همچون آموزش‌های تخصصی ورزشی، چهار بانده شدن جاده سنگان تا تربت حیدریه، لایروبی قنوات، احداث واحدهای آموزشی و سایر زیرساخت‌ها کمک کند.

در این همایش در عرصه‌های فرهنگی، هنری از استاد عثمان محمدی دوست، ورزشی از مصطفی یحیایی، امور قرآنی از حجت‌الاسلام محمدعلی خوافی، امور آموزشی از ابراهیم زنگنه، مدافعان حرم از خانواده شهید سنجرانی، معلولان از کامبیز محکم، خیرین حرم از غلام محمد خزایی زوزنی، خیرین مدرسه ساز از عبدالغفور صابر، خانواده شهدا از ابراهیم زنگنه، جانبازان از موسی پیدای رودی، ایثارگران از محمدرضا ترکمان سلامی، رسانه و خبرنگاری از محمدرضا سوداگر، نیروی انتظامی از علیرضا حسینعلی زاده، سپاه پاسداران از محمدعلی نطاق تجلیل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022