ضرورت آمادگی دستگاه‌ها جهت تامین سوخت نیروگاه‌های خراسان رضوی


ضرورت آمادگی دستگاه‌ها جهت تامین سوخت نیروگاه‌های خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: نیروگاه‌های استان و همچنین کارخانه‌ها باید آمادگی کامل جهت ذخیره‌سازی 100 درصدی سوخت مایع داشته و سوخت دوم را در شرایط اضطرار جایگرین کنند و اقدامات لازم نسبت به دوگانه‌سوز کردن مشعل موتورخانه‌ها و نانوایی‌ها صورت پذیرد.

سیدکمال الدین میرجعفریان صبح امروز در نشست تامین سوخت مصرفی نیروگاه‌های استان بر ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌های متولی جهت تأمین سوخت نیروگاه‌های استان در فصل زمستان تأکید کرد و گفت: برای تحقق این هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم جهت تأمین انرژی مورد نیاز استان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و همچنین نظارت دقیق بر مصرف سوخت و انرژی لازم است.

وی همچنین تهیه بسته اطلاع‌رسانی جهت بهینه‌سازی مصرف گاز با هدف فرهنگ‌سازی و پخش از طریق صدا و سیما را خواستار شد و افزود: دوگانه‌سوز کردن مشعل موتورخانه‌ها و نانوایی‌ها و پیگیری‌های لازم در این خصوص اهمیت دارد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: نیروگاه‌های استان و همچنین کارخانه‌ها باید آمادگی کامل جهت ذخیره سازی صددرصدی سوخت مایع داشته و سوخت دوم را در شرایط اضطرار جایگرین کنند و اقدامات لازم نسبت به دوگانه‌سوز کردن مشعل موتورخانه‌ها و نانوایی‌ها صورت پذیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، میرجعفریان با یادآوری اهمیت ذخیره سازی گاز از مبدا پارچین و بجنورد بر تامین سوخت پایدار استان و ضرورت پیگیری این موضوع توسط شرکت انتقال گاز منطقه چهار و شرکت گاز استان تاکید کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟