نام‌نویسی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد


نام‌نویسی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد

نام‌نویسی در بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد.

دکتر محمدرضا صابری در خصوص جزئیات این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره در ۶ بخش و ۵۵ رشته در گروه‌های اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه اساتید شرکت کننده در این جشنواره از امتیاز فرهنگی ارتقای اساتید برخوردار می‌شوند، خاطرنشان کرد: در گروه کارکنان در بخش‌های معارف ۲ رشته سبک زندگی قرآنی و صحیفه سجادیه نیز دارای امتیاز آموزشی است.

وی تصریح کرد: کمک هزینه انجام طرح‌های تحقیقاتی در حال اجرا، کمک هزینه خرید کتاب، کمک هزینه کلاس‌های فوق برنامه(زبان، کنکور، هنری، ورزشی و...)، کسب نمره در کارنامه اخلاق حرفه‌ای و کسب ۲ نمره در دروس معارف از امتیازاتی است که به دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره تعلق خواهد گرفت.

به گزارش وبدا دبیرخانه جشنواره بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در میدان آزادی، پردیس دانشگاه، ساختمان شماره ۳(ساختمان داروسازی قدیم)، مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه، اداره قرآن و عترت(ع) واقع شده و مخاطبان در صورت داشتن هر سوال می‌توانند با شماره ۳۸۸۲۳۲۶۰ داخلی های ۱۹۷، ۳۳۵ و ۳۷۵ تماس حاصل نمایند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در این جشنواره می‌توان به نشانی quran.behdasht.gov.ir مراجعه کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان