جلسه آموزشی توجیهی فهما در عنبرآباد برگزار شد


جلسه آموزشی توجیهی فهما در عنبرآباد برگزار شد

مجید خوبی زاده گفت: در تداوم برگزاری دوره های آموزش توجیهی فهما، امروز نیز این دوره آموزشی با تدریس اسماعیل نیک نفس کارشناس برنامه ریزی و توسعه این ستاد در عنبرآباد برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در تداوم برگزاری دوره های آموزش توجیهی فهما، امروز نیز این دوره آموزشی با تدریس اسماعیل نیک نفس کارشناس برنامه ریزی و توسعه این ستاد در عنبرآباد برگزار شد.



مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: از آنجایی که ارزیابی کانون های فهما منوط به اجرای طرح و برنامه های سومین رویداد ملی فهما است به همین منظور ضروری است که مدیران کانون های فهما نسبت به این مهم توجیه شوند.


وی بیان کرد: هر چند که در اولین و دومین رویداد ملی فهما، کانون ها با این رویدادها آشنا شده اند اما از آنجایی که سومین رویداد ملی فهما کمی متفاوت تر از رویدادهای گذشته است بنابراین لازم است که مدیران در خصوص این تغییرات آگاهی پیدا کنند.


خوبی زاده یکی از دغدغه های اصلی ستاد فهمای جنوب کرمان را حضور پررنگ بچه های مسجد در این رویداد ملی برشمرد و ابراز کرد: مدیران کانون ها می توانند با مراجعه به سامانه فهما (بچه های مسجد) در طرح و برنامه های رواق های ۱۲ گانه فهما شرکت کرده و امتیاز کسب کنند.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان اظهار کرد: سرانه حمایتی ستاد براساس فعالیت کانون های فهما در این رویداد ملی است بنابراین می طلبد کانون ها با جدیت بیشتری در سومین رویداد ملی فهما حضور یابند.


وی تاکید کرد: چنانچه مدیر کانونی نسبت به نحوه فعالیت در سامانه فهما و اجرای برنامه های این رویداد ملی دچار مشکل شد می تواند با کارشناسان فهمای شهرستانی ارتباط برقرار کرده و در این خصوص راهنمایی بگیرد.


خوبی زاده در خاتمه یادآور شد: تاکنون دوره آموزشی توجیهی فهما در شهرستان های کهنوج، بخش اسفندقه جیرفت و عنبرآباد به صورت حضوری و چهره به چهره برگزار شده و علاوه بر این نیز همکاران ما در این ستاد از طریق مجازی نیز نسبت توجیه این طریق اقدام کرده اند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید