مشارکت مساجد در پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد»


مشارکت مساجد در پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد»

شهردار منطقه 11 در راستای واکسیناسیون سراسری شهروندان در پایتخت از اجرای پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد» در محدوده این منطقه خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، شهردار منطقه 11 در راستای واکسیناسیون سراسری شهروندان در پایتخت از اجرای پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد» در محدوده این منطقه خبر داد.


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید محمد موسوی از آماده باش کامل این منطقه برای اجرای پویش جهادی تزریق 300 هزار دّز واکسن با عنوان تهران دوباره جان می گیرد خبر داد.

شهردار منطقه 11 گفت: با توجه به الزام واکسیناسیون سراسری برای ایجاد ایمنی جامعه و حفظ جان شهروندان، با همکاری مترو، اتوبوسرانی و مساجد و حمایت گروه‌های مردمی در حال خدمات رسانی برای واکسیناسیون در طرح جهادی تزریق 300 هزار دوز واکسن هستیم.

موسوی افزود: واکسیناسیون اتوبوسی در دو محدوده به نشانی ضلع شمالی میدان راه آهن جنب کانکس پلیس و ضلع غربی میدان منیریه روبروی بانک سپه در حال انجام است.

او در ادامه به اجرای این پویش در ایستگاه های مترو و مساجد اشاره کرد و ادامه داد: هشت مسجد با همکاری جهادی گروه های مردمی و شهرداری تهران به نشانی: مسجد علی ابن ابی طالب(ع) در خیابان هلال احمر، عباسی جنوبی، جعفری مقابل کوچه خالقی، مسجد موسی بن جعفر(ع) در خیابان قزوین، رنجبر کوچه کیهان، مسجد دار السلام در خیابان وحدت اسلامی خیابان ابوسعید، مسجد زعیم در میدان منیریه خیابان منیریه نبش کوچه زعیم در میدان منیریه خیابان منیریه نبش کوچه زعیم، مسجد شیشه در خیابان امام خمینی خیابان شیخ هادی جنوبی، مسجد پنبه‌چی در خیابان ولیعصر بالاتر از مولوی مقابل اتوبان کودک داخل کوچه، مسجد امام رضا (ع) در چهارراه لشگر جنب بیمارستان لقمان، مسجد توحید درخیابان وحدت اسلامی خیابان مختاری غربی و ایستگاه مترو انقلاب اسلامی و مترو تئاتر شهر در محدوده محله های مرکزی تهران آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان هستند.


شهردار منطقه 11 تهران در تشریح اقدامات پویش جهادی "تهران دوباره جان می گیرد" بیان کرد: به منظور اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان از اجرای این پویش در محله های مرکزی پایتخت طرح‌های گرافیکی تشویق شهروندان به واکسیناسیون سراسری در بیش از 30 محل از سطح منطقه و اماکن پرتردد نصب شد و اطلاع رسانی در شبکه‌های مجازی منصوبه به منطقه 11 نیز در قالب‌های محتوای تصویری، خبر، کلیپ و عکس نوشت منتشر شد تا بتوانیم سهم خود را در تشویق همشهریان به پیوستن به پویش سراسری "تهران دوباره جان می گیرد" ادا کنیم.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403