46 سری جهیزیه به همت کانون «شهید رحمانیان» جهرم به زوج های جوان هدیه شد


46 سری جهیزیه به همت کانون «شهید رحمانیان» جهرم به زوج های جوان هدیه شد

ترابفرد گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم تعداد 46 سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان کم بضاعت اهدا شد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای اجرای طرح «کمک مومنانه» و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» طرح های عام المنفعه و خیرخواهانه در زمینه های مختلف به اجرا در آمده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» شهرستان جهرم افزود: بچه های این کانون علاوه بر توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت، به تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان جوان نیز اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: این کانون تا کنون چندین مرحله تهیه جهیزیه را به اجرا در آورده و در هر مرحله چند سری جهیزیه حاوی اقلام ضروری خانواده ها را تامین کرده است.

ترابفرد عنوان کرد: در آخرین مرحله از این طرح که در روزهای گذشته به همت بچه های مسجد به اجرا در آمد، تهیه 46 سری جهیزیه بوده که هزینه آن به همت خیران و نیکوکاران مسجدی تامین شده است.

وی ادامه داد: این جهیزیه ها شامل اقلامی همچون یخچال، پنکه، فرش، اجاق گاز، ظروف مختلف و... بوده که به زوج های کم بضاعت تقدیم شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم اظهار کرد: برای تهیه این تعداد سری جهیزیه هزینه ای افزون بر یک میلیارد ریال صرف شده که از سوی خیران و نیکوکاران تامین شده است.

ترابفرد در پایان از بچه های مسجد، مرکز خیریه «جوادالائمه (ع)» و خیران و نیکوکاران که در تهیه و توزیع این تعداد سری جهیزیه یاری گر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» بوده اند قدردانی کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر