ویندوز 11 برای پردازنده‌های اِ‌ی‌ام‌دی به‌روز شد


مایکروسافت از هم‌اکنون راهکارهای خود برای کاربران اصلی سیستم عامل جدید «ویندوز 11» را ارائه کرده تا از این طریق به کاهش عملکرد جدی در رایانه‌های شخصی مبتنی بر پردازنده‌های AMD Ryzen رسیدگی کند. دو شرکت ای‌ام‌دی و مایکروسافت به تازگی تایید کردند که سیستم عامل ویندوز 11 و رایانه‌های شخصی با برخی از پردازنده‌های ای‌ام‌دی به ویژه...

مایکروسافت از هم‌اکنون راهکارهای خود برای کاربران اصلی سیستم عامل جدید «ویندوز 11» را ارائه کرده تا از این طریق به کاهش عملکرد جدی در رایانه‌های شخصی مبتنی بر پردازنده‌های AMD Ryzen رسیدگی کند.
دو شرکت ای‌ام‌دی و مایکروسافت به تازگی تایید کردند که سیستم عامل ویندوز 11 و رایانه‌های شخصی با برخی از پردازنده‌های ای‌ام‌دی به ویژه هنگام اجرای بازی‌ها یا سایر برنامه‌های سنگین مشکل دارند یا عملکرد آنها دچار اختلال می‌شود.
مایکروسافت هم‌اکنون اصلاحاتی برای مشکلات عملکرد ویندوز 10 و پردازنده‌های ای‌ام‌دی را برای کاربران آزمایشی گروه «ویندوز اینسایدر» در کانال‌های «بتا» و «ریلیز پریویو» منتشر کرده که این ویرایش اصلاحی با نام «بیلد 22000.282» شناخته می‌شود.
مایکروسافت توضیح داد که رفع مشکلات ای‌ام‌دی برای کاربران اصلی ویندوز 11 قرار بود پایان اکتبر انجام شود که نسخه مذکور هم اکنون به دست کاربران آزمایشی رسیده است.
این شرکت می‌گوید که به‌روزرسانی جدید به مشکل ذخیره L3 مربوط می‌شود که ممکن است بر عملکرد برخی از برنامه‌های دستگاه‌هایی که پردازنده AMD Ryzen را شامل می‌شود، پس از ارتقا به ویندوز 11 خود را نمایان کند.
این مشکل به طور ویژه کاربران ویندوز 11 که از سیستم سخت‌افزاری Ryzen استفاده می‌کنند را مورد هدف قرار می‌دهد و به خصوص در هنگام اجرای بازی‌ها تاثیرات اصلی خود را برجا می‌گذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید